Wednesday, September 29, 2010

Tere, mu kallis Eesti rahvas!

Tsau poisid ja plikad. Emmed ja Issid. Tänane päev algas jällegi rutiinselt nagu iga teine. Eike läks hommiku kella 9ks tööle. Meie alles suvatsesime ärgata kell 9 ja siis kiirelt sööma. Läksin alla ja kokkasin rasvase peekoniriba ja munakese. Selleks ajaks kui raiki ja mina lõpetasime söömist oli ka ellu kööki jõudnud. Aga nagu ta ise väidab, siis ta ei jää kunagi hiljaks. Aga varem ta ka ei jõua :D
Kui me tööle jõudsime, mis on 2 min kõndimise kaugusel, siis oleme juba nii bomod, et teame kus mis kuidas käib ja alati pealehakkamist täis. Isegi siis kui seal mitu kuud töötanud kohalikud ei viitsi lillegi liigutada. Mina olin täna jälle relvaputkas. Asi suht käpas juba ja isegi saan juba ainult 2 kuuliga terve torni maha. Raiki määrati täna lastekaruselli peale. No seal pole mitte midagi teha....ausalt ka. See on nii mage asi, aga on yksikuid lapsi, kes vanaema rahakotti tyhjendavad ja paar tiirukest teevad. Elis oli nooleputkas. Seal pole ma veel ise olnud ja ei tea täpselt kuidas seal inimesi lohku tõmmatakse, aga see on lihtsalt ebanormaalne, kuidas iga atraktsioon, kus midagi võita saab natuke modifitseeritud, et pmst sa ei võida effigi. Ma olen korjanud väikeste poiste käest relvalaos sadasid ja sadasid dollareid, aga välja olen jaganud vaid odavaid võtmehoidjaid :D
Tegelikult on äge inimestega suhelda seal ja kõik uurivad kus mu aksent pärit on?`ja muud tarka juttu. Olen selle linna kohta palju uut teada saanud. Aga on ka ebameeldivaid kliente. Kõige hullemad on vist väikesed aborigeeni lapsed, kes lihtsaalt korjavad maast kuulem, mis on tagasi põrganud yle letiääre ja siis kui yks sõber ostab viis kuuli, siis tuleb neid salaja kuskilt juurde. Siis nad lõhuvad relvi ja laamendavad ja muud. Vb ei tundugi nii hull, aga kui seda jama taluda järjest ning samal ajal peab klientidega suhtlema ja siis on veel mingid "omad". Need kes on karnevaliga seotud või seal töötavad. Nemad saavad kõiki asju tasuta igavusest proovida. Siis jah...Vahepeal on selline tunne et ma peidan leti alla suure kurika ja järgmine inimene, kes tuleb relvi niisama lõbu pärast lõhkuma, saab yle kupu! Aga tna oli lihtne. Kedagi eriti polnud väljas. Ilm oli kuum. Päeval oli muidugi jälle karneval suletud. Siis magasime raikiga natuke. Elis käis poes shoppamas. Ostis 50 taala eest ilusa roosa hõlsti. Päris ilus oli isegi. Aga ma oleks selle põlve peal 12 krooniga ära kuduniud. Siis mingid kõrvarõngad ja muu mant. Eike tli töölt ja oli väga väss. Muidugi toodi ta tna porchega koju. Ylemusel on tal 88 aasta carrera. Niiice..
Õhtu tegime tööd veel . Rahvast palju polnud. ... passisime..>Raha tiksus. Enne lõppu tegime ka selle kiire spinniva vaaterattaga paar tiiru. Mina Eikega yhes trummlis ja Raiki Elisega. Elise kisendamist oli kaugele kuulda. Aga ega mul endal ka polnud kergem. Sest Eike ju ei karda mitte midagi meil. Väike tiigrikutsu. Aga see oli ausalt ka ränk. Aga ikka läheks veel. Nyyd kodus. Laseme raikiga õlut ja peagi välja linna peale. Sest tna on öö ka nii soe. Õhuniiskus on nagu malaisias oleks. Pool päeva ploomid higistasid pykstes. :)
Tna ju klubipäev. Ja piljardi ka... Iga õhtu mängime hostelis. tagasi tulles läheme Eesti meistrikatele ;)

Aga hoidke kõva! Ja ärge sygiseses eestis kylmetage. Me yritame mitte kuumarabandust saada. xD

Altšik

4 comments:

  1. Altšik, kui mul kunagi oma ajaleht on, siis ma palkan sind kolumni kirjutama sinna. :D:D

    ReplyDelete
  2. ALtsik, sa oled mu tänase päeva tipphetk :D Sina kusagil põlve peal roosat hõlsti kudumas - ma siiamaani naeran ja lõppu ei paista :D:D:D

    ReplyDelete
  3. :D:D hea...
    Võiksite video blogi teha btw...kasvõi vahel postitada paar videot vms.

    ReplyDelete
  4. Aa ja siis ma tahtsin veel seda öelda, et see, kui ma juhtun sõnumeid saatma mingite valede numbrite peale, ei tähenda, et Janza vähem purjus oleks. :D :D

    ReplyDelete