Saturday, September 11, 2010

Esimene samm pea alaspidi mandril.

Lennuk väljus täpselt õigel ajal ning jõudis ka planeeritult kohale. Lennukis saime napilt paar tundi magada, kuid väga ebamugavas poosis. Maandusime Perthis 05:25, ise pabinas, et meil on ju sööki kaasas ning selle peab deklareerima. Arutasime, kas röstitud mandel käib ikka pähklite alla või hoopis kuivatatud toidu alla vms. Tollijärjekorras jooksis ringi ka narkokoer. Elis ei pannud teda tähele ning läks taskust prahti ära viskama, kui koer hakkas just temani jõudma. Loomulikult turvamees märkas seda ning võttis Elise rajalt maha. Ellu näost punane üritab kõigest väest seletada, et ta pole midagi teinud, et see on ainult praht. Tal paluti passi näidata ning viimaks jäeti rahule. Järgmises punktis pidime kogu oma järelejäänud toidu laiali puistama, aga õnneks seda enam palju polnud, kõigest mõned kommipakid ja shokolaadid. JA VIIMAKS ASTUSIME VÄLJA PERTHI LENNUJAAMAST EHK AUSTRAALIA PINNALE J. Ilm oli kõhe, hingeaur oli väljas näha, kraade oli napilt üle 10 soojakraadi. Võtsime takso, mis läks kesklinna sõites maksma 40 naela. Buss oleks läinud 72 ;). Selgus, et see hostel, kuhu minna plaanisime, avatakse alles kell 8, kuid kell oli alles 7. Tegime kvartalile tiiru peale ning leidsime veel mitu hostelit, kuid ka need olid suletud. Üks oli lahti ka aga see oli fully booked. Seega läksime esialgse ukse taha tagasi ja ootasime. Natuke maad trpist üles minnes pidi olema paremat kätt retseptsioon. Aga paistab, et uksed olid kinni ning ukse ees magas hoopis üks tüüp. Kaabu näo peal, jalad vastu teist ust, püksid jalgevahelt lõhki. Peagi avati ka hostel. Aga siis saime veel oodata, sest retseptsioon avatakse alles kell 10. Kohalikud väga sõbralikud, saime tasuta teed ja kohvi. Pikutasime diivani peal ja vaatasime simpsoneid. Uni oli super. Viimaks saime endale toa ka. Toas on 3 nari ning nurgataga üks kaheinimesevoodi. Kahes nari voodis magasid tüübid. Toas oli selline keskmine pohmaka lebra, sest paistab, et eile oli siin paljudel olnud pidupäev vms. Kuna aga teadsime, et sellel kohal peaks olema hinna ja kvaliteedi suhe kõige parem, siis siia ka jäime. (25 dollarit öö/nägu)Keerasime paariks tunniks magama. Äratuskella plärina peale läksime Altsikuga linna uurima. Siin on lähedal pmst ainult pubid, aga eemal siiski ka asjalikke poode ja värke. Läksime immigratsiooniametit otsima, et viisakleebist passi saada. See oli kinni. Pangad ka kinni, ehk me saame paberimajandust alles esmaspäeval ajama hakata. Ostsime ära ühe kohaliku kõnekaardi, meil vedas, sest see kaart töötab ka meie telefonis, nii et uut telefoni me ostma ei pea. Kaart maksis 30 dollarit ning kõneaega on seal palju rohkem peal. Sellest peaks mingiks ajaks piisama. Hetkel oleme oma hosteli internetis, kus 10 min maksab 1 dollar. Uurisime ka netipulga hindasid, 15 -49 dollarit. Peagi ostame ka selle. Praegused plaanid on nii, et jääme umbes nädalaks linna, et toimingud ära teha. Väike võimalus on, et saame ühtede austraalaste poole öömajale, kellega Malaisia klubis kohtusime. Kuna aga tal varastati Malaisias pass ära, siis läheb tal siiasaamisega natuke aega. Linnas elu suhteliselt kallis. Seega masterplaan näeb ette, et nii kui linnas enam pole vaja olla, põrutame linnast välja kuskile farmi ära. Muidugi hoiame ka kõigil tööpakkumistel linnas silma peal, kui mõned töö ära saavad, siis vb jääme natuke kauemaks. Kõik on võimalik, kõik oleneb puhtalt juhusest. Linnas on väga palju noori, palju ilusaid tydosid :D. Kõik paistab äärmiselt puhas, võrreldes Malaisiaga. Ehitised, tänavad, pargid, see on nagu USA-s või Kanadas. Iluzzzz. Eike on juba 14ndat minutit dušši all, me Altsikuga võtsime õlled lõõgastuseks. Kuna täna ja homme asjalikke asju midagi ajada pole, siis täna tõenäoliselt teeme ära oma Austraaliasse jõudmise liigud. Sest lõppudelõpuks on see meie enda kokkupandud reis ja nüüd võib öelda, et me OLEME KOHAL!!!

Endiselt kõigega rahul,

Raiki.

muzz

1 comment:

1. Väga hästi Elis!! :D:D Ma juba kujutan ette kuidas need turvad kõik ta kinni võtsid :D:D