Saturday, September 25, 2010

Eike ja Ellu töö

Eile siiski kluppi ei läinud, chillisime niisama oma maja rahvaga. Järgnev jutt on tydode tööst. Täna päeval ei teinud pmst midagi :D saime teada, et homme on meil siis autonäitusel tööd, ei tea veel mis töö.

Selle töö saime jälle väga lihtsalt. Üldse on kõik tööd siin meile lihtsalt sülle kukkunud. Poisid küsisid meie hosteli omanikult, kas tal meile mingit tööotsa pakkuda oleks ja said vastuseks, et on küll! Aga ainult ühele tüdrukule. Saime numbri, millele helistada ja kuna Ellu sellest tööst (hotellikoristamine) väga huvitatud ei olnud, helistasin ise. Mõtlesin, et kui midagi paremat leian, võtan teise töö, aga vähemalt mingigi töö on siis ikka olemas. Küsisin igaks juhuks omanikult üle ka, et äkki ikka saab 2 tüdrukut tööle. Vastus oli eitav, aga kuna Ellu endale mingit muud tööd ei leidnud, siis mõtlesime koos, et ta võiks ikka minuga hommikul kaasa tulla. Äkki ikka saab ka sinna tööle. Ja saigi!:) Siiamaani on meil ikka tõesti vedanud.

Esimesel hommikul oli ärgata väga raske, sest olime alles kolme ajal öösel magama saanud ja olime öisest tööst (kastide tassimine ja rinnahoidjate riputamineJ) päris väsinud. Äratus oli aga juba kell kaheksa. Natuke ikka sai magada.

Olime eelmisel päeval jälle töökoha üle vaadanud ja teadsime kuhu minna. Meie uueks töökohaks on ilus tilluke hotell poole künka peal. Suht naljakas, maja on kuidagi mäe nõlvale ehitatud. Muide, kolmapäeval kõndisime Elluga sealt just mööda (siis me veel ei teadnud, et see meie tulevane töökoht on) ja mõtlesime, et kindlasti peab Keegi sealt suhteliselt järsust künkast igal hommikul üles kõmpima. Ja nüüd oleme need meie!:P

Kohale jõudes tuli hotelliomanik meid kohe tervitama. Pakkus meile värskeid puuvilju ja oli üldse väga sõbralik. Meie tööks on siis selle tillukese, aga kalli (üks öö on u 1000krooni) hotelli koristamine. Ega seal midagi eriti teha ei olegi: lükkad veits moppi, pühid tolmu ja voldid rätikuid. Ja raha muudkui tiksub:) Muidugi väga suuri summasid me seal kokku ei aja (1 tund on 15dollarit ja päevas u 4 tundi), aga abiks ikka. Praegu oleme rahul. Käime hommikul tööl ära (tööpäev algab kl 9) ja pärast on terve päev aega rannas võrku mängida, ookeani nautida ja niisama tsillida. Olen kogu aeg tahtnud ookeani ääres elada ja nüüd ongi helesinine India ookean meie tagahoovisJ Hommikul ärgates on ikka väga ilus seda vaadata..

Töö juures on niisiis kõik hästi. Ainuke nats tüütu asi on voodite tegemine. Need tuleb ikka ülikorralikult ära teha. Igasse voodisse läheb 2 lina, 2 tekki ja kate ning igat lina ja tekki peab eraldi voltima, joonde ajama, sättima. Poisid ütlesid, et ilmselt nii nagu sõjaväes:) esimest voodit tegime Elluga ikka päris kaua aega ja siis vaatasime, et kuskilt paistis mingi teki ääreke ikka välja ja joon ei olnud ikka päris keskel ja alustasime uuesti.

Täna läksime siis jälle kella 9aks sinna, töötasime paar tundi ja siis läksime koos Frank turule, sest turg on siin avatud ainult laupäeviti kella 08-12.00. Austraallased on ikka tõesti hommikuinimesed.. Turult ostsime Elluga tomateid ja kurke kokku, sest seal on need ikka tõesti päris palju odavamad. Kotitäis tomateid ( u 5-6 tomatit) maksis turul 1 dollar. Poisid ostsid poest 3 tomatit ja maksid 3.80 dollarit.

Tegelik põhjus, miks me turule läksime oli aga see, et Frank teadis, et seal müüb ka üks eesti tüdruk, kelle kaudu me ehk farmi tööle saaksime. Täna seda tüdrukut seal ei olnud, aga oli üks eesti kutt, kellega me numbreid vahetasime ja ta oli suht kindel, et paari nädala pärast saame sinna kindlasti tööle. Andis meile veel tasuta mitu kotitäit banaane ja maisiJ. Jeee.

Frank ostis meile taaskord lõunaks mingi võileva ja tagasiteel näitas meile kohalikku suuremat randa ja muid vaatamisväärsusi. Uskumatult ilus on siin ikka! Turult tagasi jõudes töötasime veel tund aega ja siis läksime kolmekesi poodi, kuna ta teadis rääkida, et täna on liha väga odav osta (tõesti päris suured allahindlused on laupäeviti) ja tal oli endal ka vaja mingeid asju osta. Kuna tal endal läks poes kauem, andis ta meile 50 doltsi ja ütles, et me kolm kohvi ostaks ja teda kohvikus ootaksJ Pärast viis ta meid koju ka ära, sest meil oli ikka päris palju neid toidukotte kogunenud. Aa, lilled ostis ka veel meile:D ’’Lilledel oli suur allahindlus ja mõtlesin, et viin emale ja naisele ja tõin teile ka!’’ Siuke ülemus siis:D

Ta mainis ka, et on väga õnnelik, et meiega kohtus. Ma ei usu, et me nüüd just maailma parimad koristajad oleme, aga ilmselt oleme siis lihtsalt toredad:D ( JA Issi, ta Ei ole mingi Pervo!!) :D

Ainuuullt ühte asja peaks küll vist tema kohta mainima. Ta on suht kogu aeg kanepi laksu all. Võib-olla on tema sõbralikkus sellest tingitud:D

Tsauuuuuu

EiksuJ

1. tsauki, no küll teil on tore elu. Selline tunne, et lihtsalt tühjast kohast jooksevad asjad teie jaoks kätte. Igalt poolt isegi toidumoon kaasa, no lahe!!!

2. Altšiku kodutalust tänases Arteris lugu "Müüdimurdjad Halika õunatalust". Muuhulgas ära mainitud, et Altšik Austraaliat parasjagu avastamas. :)