Tuesday, September 7, 2010

Kuala Lumpur (rentslist kuningriiki)

Uni Florida hostelis oli hea. Sest tegemist oli ikkagi voodiga, kus me seekord unele saime. Ainuke probleem oli see, et toal pole akent. Ärkasin lamist üles ja vaatasin pimedas toas ringi. Kell oli mingi 12 päeval juba. Meie check in oligi kella 12ni. Õnneks eile õhtul pikendasime suusõnaliselt oma ööbimist. Hommikul ablasime kiirelt söögi sisse. Minul hakkab juba kitsaks minema nuudlitega. Liikusime siis linna poole. Esialgne plaan oli minna chinatowni. Kohalikust poest küsides sai Elis teada, kuhu me minema peaks. Minna oli jala 5 km. Nende jaoks vääääga pikk maa. Sest yhistrantsport pmst viib igale poole ja iga kell. Aga me veel seda asja nii täpselt hommikul ei jaganud. Kõndisime siis mööda teeääri näidatud suunas ja jõudsime kuskile keskturgu. Peatänavad olid enam vähem. Enam vähem on praeguse seisuga ikkagi meie jaoks veel räpane tänavake, kus prygi vedeleb igal pool ja see hais.... oi jumal kyll. Aga meie kodutänavast oli iseenesest juba ilusam ;). Siis turul olid tydrukute silmad ainult kaubal, mida imeodavalt pakuti. Sealt liikusime kiirelt edasi ja kysisime veelkord juhtnööre chinatowni. Paar tänavat veel ja olimegi kohal. Reaalselt ilus värav. Täpselt slline nagu filmides nähtud hiinalinna värav. Plaan oligi kolida järgmine öö hiinalinna või kesklinna poole, et saaks hommikul kohe kuskile normaalsesse kohta välja minna. ChinaMarket. :D Iga asi mis paistis Cuccikarva, oli kohe tydrukute lemmik. Kotid ja rahakotid. Me lõpuks raikiga loobusime kiiresti liikumisest ja vaatasime sama, mida tydrukud. Õnneks keegi midagi ei ostnud ja me liikusime edasi. Kõrgustest paistisid siis Petronase tornid. Aga enne kui me liikuma hakkasime hiinalinnast, siis hakkas metsikult sadama..Ikka no nii, et kui korra vihma kätte minna siis hetkega läbimärg. Olime samal ajal just Dragon Inn hotellis hinda kysimas. Seal mingi tore onu andis meile kaardi ja tegi yleyldise ettekujutlema, mida me nägema peaks. Sealt tligi uus plaan. Homme hommikul läheme bussiga mingkymmend kilomeetrit mere äärde puhkama. Nende kuurort vms. Sest vahepeal oli plaan minna saartele puhkama. Aga need on nii kaugel et vaja minna lennukiga kus ilmselgelt on koos meiega kanad ja lamad:D . Niiet meie homme Port Dickinsoni linna. ’

Linnas edasi kämbates leidsime kolm megaägedat klubi, kuhu me täna vist läheme. Ja siiiis. Jõudsime Petronase tornide juurde. Kahe torni vahel on selline kaubamaja, mida ei oska seletada. Kõik kõige kallimad poed on esindatud. Kõik on kroomitud ja kõik on nii ilus. Palmid ja marmortänavad. Olime jõudnud luksusesse. Näiteks terve meie tartu kaubamaja suurune kauplus ainult elektroonikale. Tornidesse yles me kahjuks ei saanud, sest oli esmaspäev. Ja oli suletud! Tagasi linnast tlime MonoRailiga, mis maksis mingi 6-7 kr ots. Ja see viis otse meie kodu juurde. Aga päris niisama hostelisse istuma ei viitsinud ka tulla. Siis veelkord Chinatowni shoppama. Nyyd siis teame et kui seal hind on 90 kohalikku, siis jaga see kolmega ja siis saad kätte :D... ja siis veel müüja naeratab ! Tähendab said vastu pykse. Eike leidis sealt kotikese ja no Elis... Tema leidis sealt 3x rohkem asju. Meeste sõna ei maksnud siin enam midagi. Tagasi liikudes olime korraks eksinud, aga õnneks mul lihtsalt joppab selle mitte ära eksimisega. Leidsin kiirel MonoRaili, kus mulle myydi vale pilet ja mul tuli turvadega tegemist. Pidin juurde maksma. Aga nüüd tagasi hostelis ja plaanime välja minna. Ajah. Päeval käisime kuskil Mäki laadses kohas söömas ka(KLC). Nu oli kah.
Muidu kõik ok. Kui kunagi keegi kysib kas Malaisiasse tasub tulla siis, ma vastan et Jah. Aga mitte mingil juhul reisfirmaga. Ise on siin poole jubedam liikuda. Milles ongi see võlu! Siin on kõike. Rentslist koos rottidega, kuni miljoniärideni kesklinnas. Selline kontrast, mida kodumaal ei näe.
Ciao

Alari

1. Elluke, mis sa sealt turult nüüd kõik ära ostsid?;) kotis isegi ju ruumi vähe:)
    Poisid hoidke ikka tydrukutel shoppamise piiri!:)
    Olge tublid ja edu!

2. Raiki, selline palve sulle blogi värvilahendust muuta. kui lisame commenti siis commenti link muudab nii värvi et ei paista mustal taustal enam välja
    kui kunagi mahti on oleks hea ära muuta

3. Tere, ärge siis klubist tulles öösel nuga saage....

4. Värvilahendus muudetud ;) Aitäh.