Monday, September 6, 2010

Kuala Lumpuris.

Tereeee. Tegime ilusti check in ära ning suundusime värava juurde ootama. Saime ka õigeaegselt lennukile, kuid seal selgus, et on mingisugune probleem ning lend hilineb natuke. Kui olime tunnikese ära oodanud, selgus, et kütusepump jukerdab ning läheb veel vähemalt pool tundi. Hetke pärast pakuti meile kaks valikuvarianti, kas lendame vähema kütusega ning aeglasema kiirusega, et kütust säästa või lülitame lennukis kogu voolu välja, et uue kütusepumbaga paak ikkagi täis pumbata. Õnneks otsustas kapten ise, et paak tuleks ikka täis pumbata. Seega lennuki väljumine hilines kokku 2h. Lennuk oli muidu suur aga äärmiselt ebamugavate istmetega :D magada väga ei saanud. Lend kestis kokku 13 h, ning Kuala Lumpurile pidime tegema ka 2 tiiru peale, et meile maandumisluba antaks. Viimaks jõudsime kohaliku aja järgi kell 22:15 maa peale. Võtsime takso (102MYR) ning sõitsime planeeritud hostel YMCA. Taksojuht rölhitses kogu aeg ning sõitsis 130 km/h. Seal hostelis aga polnud vabu tube. Otsisime järmist. Väljas on pime, kõik kohad on musti täis, tänaval jalutavad rotid ning prussakad, prahti on kõik kohad täis. Leidsime järgmine, aga seal oli ainult 1 tuba vaba ning see tuba oli täpselt ühe voodi suurune. Otsisime edasi, mingi kohalik hakkas sõpsi lükkama ning soovitas meile väga hubase koha. Öö nelja peale 115 MYR. Võtsime selle. Kaks kahest voodit ning saime lõpuks pesta ning oma sööke jälle teha. Kõndisime ka ringi kvartalile peale aga rohkem väga ei julgenud, kõik kohad on punte täis, kes ilatsevate mokkadega meie tüdrukuid vahtisid :D. Aga hoiame neist kõvasti kinni. 30 meetrit meie hostelist on suurem hotell, kus on tasuta Wifi, mida nad meil ka kasutada lubasid, jeeeeeeee. Homme jääme ka samasse kohta, kuid käime linnas ning otsime järgmisteks öödeks Chinatownis mingi uue ööbimise. Pagasid on kõigil ilusti alles ning oleme endiselt pmst kõigega rahul. Ei soovinudki päris kesklinna suurmaju vahtima tulla, vaid näeme ka kohalikku agulielu. Õlu maksab 0,650ml 13,5MYR. Nüüd kobime tuttu ära, viimaks ometi voodisse :D. Muidu vinks-vonks. Te veel kuulete meist ;)