Wednesday, September 29, 2010

Üksluised tööpäevad :D?

Hommikul kell 8.30 ajal ärkasin natuke ja mõtlesin, et peaksime poodi jooksma, sest 10st peame juba tööl olema. Ajasin altsikul ka kargu alla ja kappasime poodi, kiirelt vajalik söögipoolis ja tagasi hostelisse. Pugisime kõhu röstsaiu vorsti ja juustuga kõhu täis ja asusime koos eikega töömaale. Hommik oli väga rahulik, ainult yksikud inimesed sattusid sinna parki, sest festivali raames oli seal ainult hommikune koertenäitus. Pärast seda rahvas kadus ja kõik. Selgus, et kell 12 suleme uksed ja avame uuesti kell 18. Ühtpidi hea, saab puhata, teistpidi aga halb, sest me ei saa palju töötunde siis. Aga mis seal ikka. Elis oli cleaning jobis endiselt hommikul. Mina, altsik ja eike läksime uuesti poodi, et suurem vajalik kraam ära osta. Enne seda aga jõudsime tunnikese rannas olla, kuna tna oli septembrikuu kõige kuumem päev siiamaani, siis saime selle lyhikese ajaga ka päris korralikud randid. Poestkäigust tulles hakkasime lõunat tegema : Praekartul, liha ja vorst ja salatiks sibula-tomati-kapsa salat. Päris hea sai. Varsti jõudis ka ellu. Kella 18st läksime siis kõik koos Amusement parki tagasi. Rahvast natuke ikka liikus, aga mitte palju. Kui kell hakka 21 saama, pakkisime jälle kokku, s.t et paneme telkide esikyljele katted ette. Siis toodi mingi rummikoola lahjade jookide kast välja. Tegime ka mõned, päris hea lõõgastus. Koju ära ja tunnike piljardit ja pmst kohevarsti tuttu ära. Täna saime palga ka kätte kahe päeva eest ;), sellepärast tundusid poes kõik asjad odavamad ka :D. Teised järjekordselt juba tudivad. Ei olnud väga sisukas päev, natuke tööd, natuke puhkust. Homme jälle park lahti 10-12 ja 18-21. Käin veel WC-s ja siis magama :D.