Friday, October 1, 2010

Tsau! Tahate midagi tavapärast kuulda? Davai.. Ärkasime hommikul selle peale, et Ellu koperdas jälle kella 9ks tööle ja meie kolmekesi tunnike hiljem .Midagi pole muutunud. Ainult see, et tna oli kolm korda raskem tõusta kui tavaliselt. Hull plän oli kluppi minna eelmine õhtu, aga kui me lõpuks siis klubi juurde kämpasime panid 4 suurt turvapurikat juba uksi kinni. Ja nii me läksimegi koju ja magama.
Hommikul praadisin jälle peekonit ja kõik oli jumala sama nagu tavaliselt. Aga kui tööle jõudsime, siis muutus meie rutiinne päevaaelu. Tööpäev jäi ära... Sest Marty ytles et rahvast liikvel ei ole ja ilm ka kuidagi kahtlaselt niiske ja pilvine. Jah.. Esimesed pilved Geraldtoni kohal. Ja kohe nii, et yhtegi sinise taeva tykki pole näha. Kahe päeva pärast lubas isegi pisikest vihmakest.
Mis seal ikka. Poest läbi ja koju tuttu. Poest sai ostetud toidukraami ja ma raikiga ka kasti sprite'e. Poole odavam oli kui tavaliselt. :D Eike ostis juuksevärvi. Ma vaatasin karpi ja eike juukseid ja nu ma ei näinud seal mite vähimatki vahet. Täpselt sama värv. Kui ta muidugi ennast paremini tunneb pärast värvimist, siis me võime seda rõõmuga talle pähe mökerdada raikiga. Avame oma juuksurisalongi...
Aga hommik oligi pmst magamine. Magasime kuni kella poole neljani õhtul. Uni oli muidugi täpselt selline nagu oleks kuskil võrgus kinni ja vähkreks kogu aeg. Unenägusid nägime ka kõik.
Tegime söögi ja ellu tuli koju. Kukkus pärast sööki kohe magama. Kui tli aeg tööle minna, siis ta kysis läbi une, et kas mihkel ei saaks tema asemel minna. Muidugi sai...
Niiet ellu sai välja puhata pikast tööpäevast. Ja meie siis läksime tagasi tsirkusesse tööle. Sest tna oli seal ausalt nagu tsirkuses. Ametikohad samad, ainult raiki läks noolemängu taha.
Juba esimesel tunnil sain aru, et seda tööd ma enam teha ei viitsi. Sest ma vihkan neid ylbikutest lapsi, kes on kas kodutud või lihtsalt teavad liiga hästi oma õigusi. Eriti aborigeenilapsed. Eriti noored ja eriti kuked. Tlevad peale nagu mesilasparv ja silmad kogu aeg käivad, et kus saaks mida turki panna. Laamendavad relvadega ja sihivad mind. Siis tna oli purjus inimesi palju. Aga kassa oli lõpuks päris hea. Õhtu lõpuks oli pinge veel suurem. Sest mingi tyyp majandas seal selle karja abolastega, kes omastarust oli valus jõuk. Ja mingi teema oli seal jalgrattaga. Ei tea mina kes kelle oma ära võttis. Aga sõna otseses mõttes tuldi minu hoovile kaklema. Umbes 20 aborigeenilast ja nende seas mõni pisike slavik. Paar suuremat kuttim, kes yritasid mingit õiglust paika panna. Samal ajal kui väiksed pädad ymberringi kaose suutsid tekitada. Marty käis kaks korda seda kampa laiali ajamas. Ma ei saa aru kuidas mõni on lihtsalt selline, et vaatad otsa ja vaatad tegusid ja siis kohe tead, et see kutt on 2 aasta pärast mõrva pärast kinni kuskil asutuses. Täpselt nii rägad olid. Kaks korda lasti meie suur lossbatuut ka tyhjaks.
Mulle tglt meeldivad lapsed. Aga vabandage, sest tna oleks tahtnud neil jalgadest kinni võtta ja kuskile kaika otsa riputada. Nad segasid kõiki. Raiki ajas ka neid seal taga. Kyll varastasid nad nooli ja kyll ronisid yle leti... Jube. Siit moraal mu noored sõbrad: Kes kunagi lapsi saab, siis valvake nende yle. See on alustuseks teie teha, mis rada nad käima hakkavad ja kus lõpetavad.
Tööpäev läbi, siis KFCst söök, sest tööpäev lõppes nii hilja, et köök hostelis juba kinni. Avasime raikiga õlled ja teeme mihkliga piljardit. Homme tööle alles 6 pm . Eike ikka hommikul. Ma Raikiga ka homme tydode ylemuse Franki juurde. Tal pidi meile tööd olema. Aga sellest juba siis kui midagi kindlamat. Kolmas varaint, mis pakuti on see, et kuskile farmi 25 km kaugusel. Heina tegema traktoritega. Ka võimalus. Aga ei taha karnevali tööd ka nii järsku lõpetada, sest rahvas seal hästi heatahtlik...
Niiet ei tea... Järgmine nädal koristame igastahes selle rutiini ära :D

Ärge yle töötage ja jätke kommentaare, sest meie ootame neid nii, nagu teie blogi

Alari / Lanky

5 comments:

  1. Lisaks autonurgakesele nüüd ka onu Altšiku moraalinurgake?
    (p.s. ma ei jõua nii palju ":D" smaile panna, kui palju ma tglt lugedes irwan kogu aeg...)

    ReplyDelete
  2. läpaka klahvidesse kuluksid augud jah :D

    ReplyDelete
  3. no ilmselgelt tuleb pätakatele onu altsiku ja tädi raiki karmi kätt tunda anda. saate äkki mõne õigesse suunda tagasi tiritud :D
    ...vaadake et ise sinna tumedale poolele üle ei lähe...mis siis, et neil küpsiseid on!
    ja muide...teie kurdate halva ilma üle...lubage naerda...ma kakkusin täna oma talvemantli kapist välja :( :D

    musid-paid teile, kallikesed :)

    ReplyDelete
  4. Tead, ma olen suht purjus praegu...aga kui sa Rikiga homme skypes oled siis ma räägin teile head paremat, mis on ainult privaatkõrvade jaoks :D :D:bööö....

    ReplyDelete
  5. Ma võin selle Altsiku "moraalinurgakesega" suht nõustuda (olin ka vahepeal lasketiirus sama koha peal). Siin Aussis on lapsed tõesti kuidagi eriti kasvatamatud. Ei karda midagi, kuna juba sõrmeotsaga puutumise pärast lubab mendi kutsuda. Ja siin saab tõesti juba esimese pealevaatamisega aru, mis perest laps tuleb. Aga vahel on päris lõbus isegi nende kõige hullemate krutskitega. Ja ma ei tea, kus kurat nad kõike näevad ja kuulevad, aga minu nime õppisid nad küll täiesi arusaamatult ära..nii et ei kuulnud vahepeal muud kui "Mike, Mike..look here..." etc :)

    ReplyDelete