Wednesday, October 13, 2010

Naiste elu

Eilne tööpäev( tegelt juba üleeilene) algas meil, tüdrukutel, siis sellega, et pidime poiste nõud ja hommikusöögilaua ära koristama ja umbes nii jätkus terve päeva-varsti pidi Eike neile kohvi keetma, siis pidin ma poiste pesu pesema, kuivatama, siis tuli lõunasöögiaeg ja tuli laud jälle katta ja siis koristada :D nii et phmt ma arvan, et tänu poistele meil seal seda tööd üldse ongi. Muidugi vahepeal pidime köögikappe ka koristama, aga suurema osa tööpäevast hõivas siiski poiste tagant koristamine. Aga siis päeva lõpus ütles onu Frank, et oi elis ma ei saa sulle ju poiste pesu pesemise eest maksta ja sain 15 doltsi vähem palka:D Aga see selleks, boss on boss. Ma käisin täna siis juuksuris ka, tegin blonde triipe, 70 dolti, aga see oli veel selline suht rott juuksur, teistes juuksurites kallimgi veel. Peale juuksurit saime Eikega hostelis kokku, leppisime enne kokku, et eiks võtab poistelt läpaga, aga ta tibuke unustas laadja maha ja akut oli mingi poole tunni jagu, nii et tuli siis Frangi juurde tagasi minna ja laadja ära tuua. Eike Käis eile kontserdil ka. Selline folk-rokk, väga äge pidi olema, natuke nagu meie Jaan Tätte. Pileti pakkus talle üks meie hosteli prantsuse kutt, 48 doltsi oli. Eiksu jäi õhtuga rahule, ainult, et see kutt pidi nata kahtlane olema, aga õnneks seal oli veel mingid aussi inimesed ka, kes olid väga meeldivad. Mina olin nii kaua siis hostelis, olin netis, nautisin rahu. Kui rahust kopp ette sai, läksin alla inimeste juurde ja oh üllatust üks eesti tüdruk oli meie hostelisse jõudnud. Rääkisime siis temaga pikalt juttu, väga äge tüdruk tundus, siin juba 7 kuud olnud ja praegu reisib üksida. Kuna me eriti õhtul pakkida ei viitsinud ega ka blogi kirjutada, siis tegime mõlemat hommikul. Ja muide pakkimise käigus ronis eiksu kotist üks rõve bed bug ka välja, nii et me nägime oma vaenlase nüüd oma silmaga ka ära. Ma olen ise küll täiega ära söödud ikka, sügelen täiega. Aga mis seal ikka täna siis uude hotelli, frangi juurde, seal ma loodan neid putukaid pole ja ma kuumutame kõik oma riided ka üle ja värki. Aga okei olge tublid jaa Frank tulebki meile ja meie suuuuuuuuurtele kottidele kohe järgi..

Musid,

Elber-lälber

No comments:

Post a Comment