Friday, October 29, 2010

Createst adventure this far?

Kell 7 äratus. Eikega läksime ookeani äärde jooksma, poole peal käisime ujumas... soe.... nägime kihutavat krabi rannas lidumas. Tagasiteel jooksime õigest kohast möödagi :) Tagasi jõudes oli altsik juba enda söögiga lõpetanud ja mullegi jätnud. Eike ja ellu alles alustasid pugimist ja siis asjade autosse sobitamist, täna oli nende voor :) aga kõik mahtus siiski ära, kuid kokkupandava laua kokku panemisega läks kõigepealt 3 minutit ja siis andsin paar vihjet ning laud oli 30 sekundiga koos :D. Sõitsime tagasi liivadyynidest välja linna. Linnake ise pole suurt väärt, ainult tanklake, paar poekest ja suur rand. Tegime siis investeerigu ning soetasime tuuri klaaspõhjaga laevaga plus snorgeldamine. Kuna sinna oli paar tundi aega, siis tegime vaiselt pikniku ära ja võtsime sutsu päikest. Reisi alugs oli paljulubav. Peale meie nelja oli seal ainult veel kapten ja giid :D. Paadi põhi oli tõesti klaasist ja nägime kõike mis veel all toimus. See on kireldamatu... suur 2 meetrise läbimõõduga kilpkonna ja need aastatuhandeid kasvanud korallid. Peagi saime ka snorgeldama... oi jummel jeerum jessas, kus see oli kogemus.... aeg läks nii kiirelt, tegime pilte ka allveekaameraga, mille soetasime 20 doltsi eest, millega saime 27 pilti veel all teha. Eks näis, mis neist välkja tuleb. See, mida seal nägime oli tõesti kirjeldamatu, me olime seal 1,5 h veel all pmst, aga tundus nagu mingi yle poole tunni natuke. See oli kustumatu filmilint, mis jätkas uuenemist. Oeh. Tuur kestis kokku 2 h ja kell saigi 16 ja hakkasime liikuma Exmouthi poole. Huvitav seik, mis siin veel juhtus oli see, et kui vahepeal ujumas käisime ja tagasi auto juurde tulime, siis oli meie autole kirjutatud tolmu sisse : TSAU! ÄGEDAT TRIPPI! A & H. Kindel märk, et siin on hetkel veel vähemalt 2 eestlast:D neid me muidugi ei näinud, kui enne ärasõitu nägime hoopis kahte teist eestlast. :D:D Ja need polnud need A ja H. Maailm on ikka pisike. Sõit Exmouthioli värvikirev:D kyll jooksis teel vastui lehm, vahel kaks, vahel terve kari, vahel jaanalind, vahel lammas ja vahel känguru. Täpselt need loomad meil eest läbi jooksid :D. Siis oli tee ääres veel tunandeid termiidipesasid, kuigi algul me ei saanud yldse aru, mis asjad need on. Need on mingi 2 meetri kõrgused nagu suured porihunnikud. Aga viimaksnägime silti, mis ytles et termiidi pesad on need. Päike hakkas silmapiirile lähenema ja lootsime jõuda kuskile kämpaalale enne pimedat, kuna aga selgus et kämpaalad on alles läbi linna vele minna 50 km, siis pöörasime lambist kohas paremale ja sõitsime 500 m ja jäime peatuma. siin me kämbime, kus on loomulikult kämpimine keelatud :D, aga kes meid ikka ära tuleb ajama. Nyydseks on toit tehtud, söödud, jutud räägitud, kell hakkab 00 saama, homme läheme edasi linna poole, ja homne sihtpunkt on nude-beach :D Tydod seda veel ei tea :D. Aga nyyd magama ära.

Tsau.
Küpsis on otsas.
Raiki.

1 comment:

1. Aaaa, no teadagi, mis siis põhjuseks ;D! ma arvasin, et kate lendas tuulega täiesti minema.