Friday, October 15, 2010

Tavaline päev!

Öösel ma nägin pagana hulle unenägusid. Yks neist oli hea, yks halb. Räägin halvast, sest see on rohkem teemakohasem. See oli midagi sellist, et ma sain musta suure ämbliku käest hammustada. See oli nii reaalne, kus ma olin pikali. Sain kolm megavalusat systi ja yks nendest lõi sydame rytmist välja ja siis sain kaks veel ja lõpuks õppisin uuest käima! Nu ei olnud just lill unenägu. Aga hommik oli siiski natuke jahedavõitu. Antartikalt tulevad tuuled, mis toovad austraaliasse kevadel kylma õhku, on oma töö teinud. Aga kohe kui päike tõuseb, on nii kuum, et veepudel võiks läheduses olla! Ärkasime kõik kell 7.30 . Tydod kraapisid ennast voodist lahti 15 min hiljem, kuid kööki sööma said nad vägagi kiirelt. Tegime kerge kõrsiku ja töö sai alguse. Tydrukute töö on siiamaani minu arust sama. Koristavad minu ja Raiki järelt. Eike vahepeal moppab kappe ylakorrusel. Kolm päeva tagasi me raikiga olime jumala kindlad, et me hakkame yhte seinajuppi värvima. Aga kuni tänaseni oleme me seda restaureerinud ja majandanud. Iga hommik kui me arvame, et see on valmis, siis Frank tuleb uue idee peale ja me ikka krohvime ja segame kokku kaks ainet, mis kokku saades kivistub 5 min jooksul ja siis ma pean selle selle aja jookul seina saama.. jubee. Täna hommikul Frank otsis pool tundi vana puurinärakat, millega naela jaoks auku puurida. Jah. Meie eestlaste jaoks on see tavatu, sest nael läheb ise seina. Aga neil on siin nii kõva puit, et ega ei lähe kyll. Aga ma suutsin yhe kaks maailmasõda näinud puuri ära murda . Frank ytles, et ta ostis seda pool tundi ja ma murdisn 5 minutiga ära. Ma muidugi ei saanud mainimata jätta, et tglt oli neli minutit, aga raiki naeris nii kõvasti, et ta ei teadnud mind toetada ka. Niisiis läks emaga poodi ja veel lisaks uut puuri ostma. Samal ajal suutsin ma yhe segu määrimise peenikese noa ära murda. Te ei suuda uskuda ka kui kõveras raiki siis juba oli naerust. No läks katki juba. Mu päev ei alanud just hästi :D.. Siis pidin veel minema põranda alla silikoni panema... Mulle meenus seal pimedas ainult mu unenägu........
Aga lõpuks sai nagu tehtud. See seinajupp on nyyd nii tugev kui suur orkaan Geraldtonist yle käiks siis ainukesena pysiks pysti see ainuke seinajupp, mis me raikiga kokku monteerisime ja keevitasime ja sulatasime ja plaasterdasime. Pärastlõunal kui tydod meile syya tegid ja me jälle tööle kappasime, siis me saime aru, et ma pmst pole mitte muffigi terve päeva teinud. Lihtsalt tegime...eimittemidagi. Imelik on tööd teha kui mitte midagi ei tee. Ajasime vaid hullu hollandlasega juttu, kes lihtsalt ajab nii segast ja ajab isegi Franki närvi vahepeal, sest ta on nii vana ja ei jaga matsu aga tglt on hea puusepp. See tyyp räägib ikka selliseid lugusid elust...lihtsalt nii naljakas on . Ja ta ytleb meile, et kui põhja edasi sõidame, siis meil tyypidel mõlemal tilgub mööda kotte higi alla ja me ei saa midagi parata. Vot nii kuum on :D:D

Pärast seda kui me kogu päeva lihtsalt seda seinajuppi poleerisime, siis hakkasime enne kolme asju pakkima. Tõmbasime veits moppi ja hollandlane kõpitses veel väravat. Tydrukud läksid veeparki ja meie raikiga kohe pessu ja linna. Tahtsime raha panka panna, mis ilmselgelt oli kinni jälle. Ma ei saa aru kuidas tööinimene siinmaal panka saab ,kui tea peaks pärast tööd oma tehinguid tegema... Lihtsalt ei saagi muffigi tehtud. Ära korjagi raha. Peida kõik sukaäärde ja investeeri surevasse kreenholmi! ???? ei tea. Me peidame sukasäärde praegu :D

Siis käisime postkontoris natuke aega ja poodi limpsi ja krõpsu järele. Mis mul praegu meenus, et see meil veel söömata:D:D. Aga olime natuke toas ... istusime netis...ja kui äkki koputab keegi uksele ja kes see seal muu olla sai kui Frank ise. Kutsus meid väiksele vodkale ja oli natuke töö asju ajada. Nu esimene asi oli see, et ma peame homme varem tõusma. Pool seitse hommikul. Neil ei ole kombeks siin tööpäeva aegu nihutada ja veel eriti nv tööd teha, niisiis Frank nii tagasihoidlikult kysiski, et vb me saaks varem alsutad, et saaks suure värvimise 2 kihti päevaga tehtud....Muidugi saame. ... D:D Tegime siis kaks pitsi ja rääkisime suurematest plaanidest. Mida ta tahab laiandada ja kunas tal meie abi oleks jälle vaja. Siis lendas jälle hull hollandlane sisse ja tuli palga järele. Frank kukkus temaga tegelema ja siis ulatas mulle oma mersu võtmed ja palus mul poodi sõita ja uus viin tuua. Ma nagu mõtlesin, et nagu mida hekki???? Nii annadki oma auto minu kätte ja sa tead kyll, et minu jaoks on liiklus tagurpidi? Lisaks olin ma just võtnud pitsikese viina. Aga siin, aussis , on see ju lubatud! Niiet ainuke, millega ma pidin tegelema, oli parema käe reegli asemel vasaku käe reeglit kasutama... Lihtne:D Raiki kaasa ja tegime kiire tiiru poes. Ei olnud just halb auto ...
Pärast seda kolisime kogu krempliga tema rõdule. Ka Franki naine yhines meiega. Rääksime eestist ja meie plaanidest ja poliitikast ja muust. Siis kui tydod tulid, siis peagi kutsusime ka nemad yles ja jätkasime juttu kunas õhtusöök valmis saab. Õhtusöögiks oli vähk ja krevetid. Vähk muidugi oli pea 20 cm suur! Lahe istumine oli jällegi. Vahelduseks sellele kurnavale tööle, kus me midagi peaaegu ei tee. Ainult päike võtab. Õhtul kerge netitiir ja magama ära. Selle neti asjaga me peame veel midagi välja mõtlema kuidas ja mida me kasutame. Sest isegi siis kui meil on asjad ära jaotatud, siis on arusaamatusi, kus inimesed lihtsalt ei mõista yksteist. Praegu aga magama ära ja eks me kirjutame veel ... ;)

Ciao

Alari



No comments:

Post a Comment