Sunday, October 10, 2010

Varastatud toidukraam...

Helöo. Eile õhtul jäime nagu notid magama ning hommikul oli raske ärgata... Eike läks 9ks franki juurde tööle. Olin hommikuse dušši all kui altsik tuli ja ytles, et meil on probleem... Mõltesin juba mõttes läbi tuhat asja, et mi häda saab olla... aga tulevast ma kyll ette ei aimanud. Selgus, et kööki oli sisse murtud ja pmst kogu toidukraam kylmikust ära varastatud ja kogu õlu ka. Osad toidukotid olid alles jäetud, nagu nt tydode oma.. aga meie oma oli kahjuks läinud... Mis seal ikka, läksime siis välja sööma. Jõudsime täpselt 11.30ks tööle. Pmst passisime kuni kella 18ni, enne kui midagi toimuma hakkas. Kuna oli viimane festivali päev, siis oli loota, et 18 ajal peaks hakkama rohkem rahvast kogunema. Ja tuligi ja tuligi ja tuligi... rahvast oli tõesti palju, oli igasuguseid pilukaid, abosid ja ka normaalseid inimesi. Päeva söök oli mul burks ja teistel mingi friikad ja kala. Õhtuks oli tunni päris õõnes. Kell 21 oli ilutulestik ja see oli tõesti ilus... tegi silmad ette isegi tartu uue aasta ilutulestikule! Aga siis hakkasime pakkima... Oi jummeljeerumkuradikurat... Pmst teadsid ainult 2 inimest tervest pundist, kuidas ja kuhu autosse täpselt mingi jupp-juhe-toru käib. Seega pidi kogu aeg kysima ja kõik venis nagu härjaila aadrifa kõrbes. Kõht tyhi, surmväsinud, kõik kohalik sõimlesid omavahel. Mul oli nii siiber, see oli nagu temblitöö. Ma oleks toppinud need torud ykskõik kuhu silma alt ära, peaasi, et papi kätte saaks ja koju magama saaks. Lõpuks läks kella 2ni öösel, seega 14 tunnine tööpäev :S Kõht oli aga nii tyhi, et lasime ennast yhel pargitöötajal mc donaldsisse visata, kuna siin mcdraivis ei myyda ju jalgsi inimestele!! aga enne seda saime teada, et see sama autodroom, mida ma alguses paika panime 2 nädalat tagasi, see ei saanud veel kokku pandud, kuna meie ylemus sai päeval autoga pihta ja pahkluu paistes. Seega paluti mul ja altsikul kell 9 hommikul veel tagasi tulla ja appi tulla. Oeh, eks me siis läheme.. unekest saame siis 6 h. Kuna aga keegi ei jõudnud õhtul ka palkadega tegeleda, siis olime ikka nõus hommikul tulema... Sest meil ikkagi mingi 27 000 kr sealt saamata :D. Õnneks võime kindlad olla, et tynga nad teha ei saa, sest autodroom on veel siin :D. Macist läbi, eine kätte, koju sööma ja kohekohe tuttu. Täna päeval käis Frank ka korra pargist läbi ja kutus meid homme kella 1 ajal hipodroomile horse race vaatama. Loomulikult me läheme :). Polegi enne laivis midagi sellist näinud. Tydod põõnavad, altsik norskab. Ma ei taha enam yhtegi õhupalli, kaisuloomakest ega lõbustusparki näha :'D:D. Eriti kui tead, kuidas seal inimesi lypstakse :d
Teil ka varsti uneaeg, kell juba 21:33 :D , meil aga 02:33. Nii et ma kustun nyyd ja ärkan kell 08 ;). C yaoooooooo. Musidkallidpaid .

Raikiii

No comments:

Post a Comment