Monday, November 22, 2010

Ookean

Äratus oli kell 5, pysti saime peaaegu kohe. Sõime hommikust ja otsisime surfilauad välja. Puhastasime need vahast nagu F näitas ja suundusime edasi randa. Tee peal ostsime 3 taala eest uue lauavaha ka. Laine ole selline pisike. Mingi meetrine oli vist max. Frank tuli ka sinna ja andis paar näpunäidet. Kuidas alustada ja kus peaks hakkama lainet otsima. Kus on kõva tagasivool ja kus peaks eemale hoidma. Palju asju yhesõnaga. Ise natuke veel vaatas ja pärast rääkis, et jäi vaatama, kuidas kaks meest kilkavad:D. Tunnikese olime vees. Tagasi kell 8 ja hakkasime tööle. Värvisime verandaposte, lihvisime verandaposte, lihvisime laudu, värvisime laudu. Tavaline tööpäev. Tund aega sõime lõunat vahepeal. Siis tuli mihkel kylla. Ajasime juttu samal ajal kui me posti võõpasime. Lihtne päev oli. Pidime oma toast välja kolima. Sest maja on täiesti täis bookitud. Pidime Franki poja tuppa kolima. Franki enda majja. No esimene suurem probleem oli see , et me ei leidnud kuskilt Nintendo Wii konsooli ja me peame nyyd ainult Xbox 360-ga mängima :D Tegelt on lahe. Laieekraan telekas ja muu krempel. Ja F ytles, et me peame homseks siia jääma. Sooobibbb:D
Aga pärastlõunal läksime tagasi pärast tööd. Tagasi rannale. Olime kolmekesi. Mihkel oli ka. Talle andsime Franki laua. Ostis endale ise 30 taala eest nööri ja rihmad, millega laud enda kyljes kinni on, et plehku ei pistaks. Sest jaa. Laud lendab ikka sellise hooga vee alt minema kui maha libised. Ja kui kinni ei ole, siis lähed randa otsima. Aga õhtupoole oli seal juba rahvast. Lisaks rahvale olid ka suured lained. Peab minema rannast kaugemale, et saada häid laineid. Aga seal tagapool on vahepeal vaatepilt selline, et oled seal laua peal ja surunud ennast yle meetriste lainete, suu, silmad ja kõrvad soolast vett täis, ja siis vaatad kuidas ookeani poolt tulem kohe sinu selja taga jõhker 2 meetrine veemyyr. Yle ei saa. Siis tuleb minna läbi. Ja siis on jälle pool vett kopsus. Sunnid muudkui edasi. Jaa siis otsid selle õige laine. Ja teise päeva surfitulemus on meil selline, et saame juba kiiremini suuremate laineteni, iga teine kord saame laine lauda vedama. Lihtsalt kõhuli sõidaks suure hooga lihtsalt randa juba. Aga pysti saame iga 5 kord. Aga seda ainult seni, kuni laine su jälle matab ja pöörled kuskil lainetes. Jubeeee lahe. Homme vist jälle 2 h. Aga see on jätnud juba oma jälje. Lihtsalt kogu ylakeha lihased valutavad... :D Ja kogu aeg on istudes selline tunne, nagu oleks merel :D Loksumine jätkub pärast vees mässamist.
Õhtusöök oli väga hea järjekordselt. Jo oli ka õtusöögil. Ja rääkis oma suurest majast Brisbane's, kuhu me oodatud oleme kui sinnakanti jõuame.
Meie kalalaeva tuur lykkub edasi, sest laev leidis kuskilt kala ja mässab seal nädala.

Rohkem nagu ei tulegi pähe praegu ... Kõik loksub... :D
Läheme saame saksa tydrukutega kokku. Raiki juba on all ja räägib nendega. Ma liitun ka nyyd...