Saturday, January 1, 2011

MIda aastavahetust .. .

Mida aastavahetust... te ei kujuta ette ka:D Paige oli pahane, et väike F liiga palju sõpru kutsus. Tegelikult tulid nad sise. Sest jah... Tuli sinna majja kilo rahvast, kes isegi ei teadnud , kes väike F on. Ilmselt sellepärast Paige oligi pahane. Me kohtasime seal Zane'i, keda juba backpackeris teadsime. sellepärast oligi hea seal tuttavaid inimesi kohata.Olime peol kusiganes, isegi siis kui me olime austraalia maeiteakusosas. temaga oli veel teine tyyp. kes pärast seda kui me ytlesime, et me oleme Eestist, kysis, kas tartust või tallinnast? :D Päris hea. Poiss oli rännanud yle euroopa ja oli ka eestis natuke. Sellepärast ta kysis ka, et mida sa jood ? Vana Tallinnat? :) .. :D Hea oli kohata kedagi, kes meie riiki ka turismi pärast reisib. Panime seal pidu edasi. Mängisime joomismänge. Yritasime poisse raikiga purju joota, aga tuli kogemata valesti välja. Me saime ise koguaeg vatti. Aga pole hullu. Treenitud poisid, tugev tervis :D
Yhe mängu käigus pidin ma tegema ringi jookusuga ymber maja...PALJALT ...juhtub. Ei olnud nii hull. Sest mäletan seda korda, kui ma ymber Jaama tänava korteri tiiru tegin ja see oli 10 korda pikem maa. :D
Pidu oli tore ja nalja sai palju, eriti, kui meil oli tyyp, kes oli eestis käinud. Ja siit tervitused Eestisse ... Henri Lillemaa, sina oled meie blogi uus teisik:D Jah, see tyyp oli jumala Henri, mis Henri :D Mängisime mis me mängisime :D Läksime edasi linna. Pikk jalutus, ja ma kuidagi leidsin mingi tydrukute kamba ja sealt yhe neiu kellel käest kinni võtta. Lihtsalt... nalja päras. Võhivõõras tydo oli aga meeleldi nõus kuulama eesti aktsenti ja nii me korra rääkisime. Õhtu jookusul teda enam ei näinud. Möllasime pubis, linnas, mere ääres ja ma ei tea kus iganes:D Igalpool oli pidu... igalpool. Terve linn elas ja pani möllu. olime Zane ja teiste poistega ringi.
Raiki tegi mingi lambi vennaga Judot kuskil muru peal ja mina helistasin koju pikalt. Oi kuidas me lammutasime, Meil oli erinev aastavahetus ja ei midagi muud. Jubeee... Ma ei saa aru ka kuidas see päev möödus :D Liiga hull. Siis me kämpasime raikiga koju. Tee peal oli meil palju asju . Proovisime paadiga sõita kahekesi, tegime kohaliku perega grilli ja muud ka veel :D .. Siis jõudsime koju ja oi pärglit... ma avastasin, et mul on rahakott ja PASS ka läinud. ei tea kus ja ei tea kuidas. Ma olin nii hakkamist täis, et läksime kohe linna tagasi. Alustasime otsimist sealt kus raiki mingit meest materdas :D Ja oli kurja... oligi seal. Ja oligi .Krt. See oli seal. See oli ekset muru ja vedeles seal. Raiki korjas selle yles ja olingi paipoiss. Sain oma passi tagasi. Pärast seda tagasi koju. Raiki keeras võrkkiike und ja mina ajasin veel F Jr ' iga juttu ja tema sõbraga. Hommik algas sellega , et ma ei saanud nada aru mis toimub:D Raiki peksis yles, ma kaotasin pläta ja siis läksime ujuma. Kurat kus oli laine. Selline, nagu hyppaks vette kõht ees .Sellisena ta tuli lihtsalt vastu ja lõi hinge kinni. Hull kraam. Parkisimeauto kalju otsa ja oligi äge :D Pärast seda hakkasime sõitma. Raiki tegi tripi tagasi ja mina ainult tootsin sitta kõrval. Mölisesesin ja rääkisin palju ja naljakat:D Näha oli, et raiki oli ka raskes seisus, kui ta pinguts koju sõita, aga taustamuusikaks oli S 'i poolt kingitud CDd. Kui Geraldtoni jõudsime, siis mis sa esimesel Jaanuaril ikka teed, kui pidutsed edasi. Ja nii me tegime. Kytsime oma trompetit kiiremini kui jaaguar saaks tippkiiruse. Tulime yles ja S oli siin. F oli ikka veel ema juures majandamas. Ostsime vanapaari jaoks shampa ja nii ta läks. Palju nalja, Palju juttu, kui F Eestisse tuleb, mis siis saab :D Oikurja:D Sue Hancook viis meid poodi ja ostsime mõned shampad juurde. :) Ullallaa
praegu pruugime hallitusjuustu ja naudime vaba päeva. Mulle nii meeldib vaba päev. Tahaks juba trippima... Kuskile ära....
Head uut aastat! !!!!!

Ja teate, see , mida raiki rääkis, et mingi eesliga ja hymniga hyppamas... See on liiga lebo. Sest jah. Täna mõtlesime, et keerame ikka nii ära, et te ei kujuta ette ka. Jaanika kindlasti loeb ja ytleb, et ma tean , et need tyybid on segased, aga see isegi kyyndib yle Jaanikakese mõistuse :D Plaanid on teostamisel...

:)


2 comments:

  1. mulle väga meeldib, et mul on pea igas postituses isiklik nurgake :D
    head uut ;)

    ReplyDelete
  2. googeldasin oma nime ja mis ma leidsin ? ;)
    Tervitused ja jõudu teile !

    ReplyDelete