Thursday, January 13, 2011

Eestlased


Selles kiirest arenevas linnakeses, nimega Perth, mis on hetkel maailma hindade kalliduselt viies. Meie raikiga praegu raha ei kuluta. Meie puhkame. Täna magasime kella 12ni, kui Kati helistas ja kysis, et kas meil nuge kahvleid autos on. Oligi tegelikult viimane aeg yles saada. Hommiku kella kuue paiku olin ka korra yleval. kui peretytar akna taga autot käivitas ja siis tööle sõitis. Lehvitas ka enne minekut. Ta on selline parajalt armas tytar oma vanematele. Ei tundu selline pöörane olevat ja armastab kodu, on kena ja tark pealekauba. Pärast äratust sõime Nickiga koos hommikust. Tema sõit tegelikult juba lõunat. Aga see selleks. Meil midagi muud teha polnud, kui linna minna. Polnud sealgi midagi teha. Ma ei saa aru, mida need backpackerid siin linnas otsivad. Midagi pole teha ju. :D Me otsisime raamatukogust tasuta wifit, aga seal oli nii hõivatud see koht, et meil jäid yhikarottide osad vaatamata. Lonkisime linna, ostsime 2 liitrise apelsiinimahla ja kõndisime mööda tänavat.
Vastu tulevad kaks eriti neoonroosas ja sydamekujuliste prillidega neiu ja sõbranne kergelt oranzika topiga. Vahel ikka kommenteerime raikiga , kui midagi ekstravakatset näeme, aga seekord lihtsalt no jäi pilk peale. Ja mis te arvasite mis keelt neiud rääkisid omavahel kui mööda läksid? Loomulikult võtsin sõnasabast kinni ja raiki ajas paar sõna jutt seal. Mulle helistas Tiina ja plän oli, et kuskile välja täna jälle.
Linnast oli vaja kiirelt vehkat teha, sest kuumus tappis ja ei viitsinud niisama ja jõlkuda. Läksime koju ja raiki keeras magama. Ma samal ajal puhastasin oma postkasti ära. 3600st kirjast sai 700.Ma nägin seal ikka igasugu kirju vanadest aegadest. Ma panen yhest kirjast leitud pildi ka yles. Pildi tegi Ülari Teder.
Õhtusöögisalatit aitasime meie teha. Aga Di on vapsee konkreetne kokk. Iga asi peab ikka omamoodi olema. Aga megahea kalapraad oli lõpuks. Kohe linna ja saime kokku siis: Kati, Tiina, Mihkli, Lauri, Heigo?, keegi aasia tydruk, Nelli, kes on olnud 2 nädalat siin, aga turistiviidaga, mingi tyyp. kes Nellilelihtsalt hotellist kaasa valgus ja oli veel keegi ??
Läksime King's Parki ja nautisime vaadet. Ma polnudki varem niipalju eestlasi koos näinud austraalias. Pärast seda läksime mina raiki koju. Ei viitsi veel välja minna. Kyll nv saab minna.
Homme on jälle vaba päev. Plaan kuskile randa minna laudadega. Eks näis mis saab...

Alari

3 comments:

  1. Kallis Alari,

    Mitte midagi isiklikku sinu vastu, aga kui sa oled nõnna pikalt juba siia blogisse kirjutanud, siis kas ei arva ehk sa ka ise, et peaks postituse enne läbi lugema, kui avaldad ja mingi loogika kirjavahemärkides ka leidma?

    Aitüma kuulamast,
    Reintz

    ReplyDelete
  2. Hei.

    Kahjuks ei arva... :D Sest blogi kirjutamine on oma mõtete kirja panek ja ei hakka aega ja resursse kulutama kirjavahemärkidele. Ma usun, et kõik saavad ka hetkel seal olevate kirjavahemärkidega tekstist aru.

    Raiki.

    ReplyDelete
  3. Hei hei

    Teile ikka ei meeldinud see õllekoks ma mäletan, seal oli omajagu tsillit, tabascot jt; selles mõttes arusaadav ;)

    Ülari

    ReplyDelete