Wednesday, January 12, 2011

Ahmed

Äratust polnudki. Kell 10 sirutasime silma lahti ja kerge hommikusöök ja linna minek jälle. Lootsime auto jätta rongijaama, aga see parkla oli sõnaotseses mõttes täis. Tegime 3 tiiru, mitte ykski auto ei liikunud. PIdime ikka autoga linna minema ja parkimismajja parkima. Esimese asjana läksime jobshopi, sest märkasin neil yhte kuulutust kus vajatakse kahte värvijat maja värvima paariks päevaks. Loomulikult saime kohe inimese kontaktid, sest olime ju geraldtonis 2 kuud värvinud :D. Tyyp ytles, et helistab õhtul tagasi. Siis saime Katiga kokku ja läksime jälle King's parki. Ilus. Puhkasime seal ja siis linna tagasi. Läksime snorgeldama, sest nii kuum oli. Tavalise atlase kaardiga annab täitsa ära orienteeruda siin linnas :D. vesi oli suht sogane ja ei olnud palju kalu. Õhtusöögiks jõudsime jälle koju ja pärast seda näitasime Nickile meie tripi pilte ja videosid. Ta oli suht hämminugs :). Siis aga oli meil kokku lepitud Ahmediga, et saame õhtul kokku. Sõitsime rongijaama, aga selgus, et ta võtab meid sealt enda autoga peale. Sõitsime SOuth perhti tema kodu juurde ja läksime kohalikku pubisse. Selline rahulik oli, tegime mõned õlled, tutvusime veel paari võõraga kõrvallauas ja õhtu saigi läbi. Taksoga auto juurde ja kojusõit, mingi 5 km. Kui nyyd saamegi töö, on hea, aga kui ei saa, ei ole ka hullu. Sest niikuinii on meil plaanis kuskil 2 nädala jooksul tripil olles kuskil väike tööotsake leida, kuskil farmis. Eks näis. Nüüd on meil veel nägemata meie sõber John Murray, kes meenutas Henri Lillemaad. Ja täna tuli meil meelde ka, et laupäeval tulevad ju Frank ja Sue Nicki juurde. Sest nad jätavad auto siia, kui reisima lähevad. Seega me näeme Franki jälle :D. Aga õhtul helistasin veel sellele värvimistöö tyybile, kuid too vastas, et jobshop on midagi pange pannud ja tgt seda tööd saab teha alles alates 24ndast jaanuarist. Enivei, ei saanu, ei saanu. Kui leiame siis leiame. Kui ei leia, siis võtame seda kui lihtsalt puhkust.

Kõik olete kindlasti uudistest kuulnud, et Austraalias on suured üleujutused. Pmst mingi 300 aasta suurimad. Järgmised 48 h on kriitilised Brisbanele, sest vesi jõuab kohekohe sinnani. Ala, mis katab Saksamaad ja Prantsusmaad vms, on kaetud veega. Inimesi on hukkunud ja kadunud ja evakueeritakse. Põgenege lõunasse kõik :D, kohtume Tasmaanias :D.

Head lumesulamist,
Raiki. Meil endiselt kuumust 40 kraadi :).