Monday, January 17, 2011

Margaret River

Njii. Kahe päeva kiire postitus. Ma arvan, et lisame rohkem pilte, vähem juttu. Sest kirjutada pole yldse kerge, kui ei viitsi, pole akut ja auto peab käima, kui blogi kirjutame. Lisaks tuleb seda kino nii palju peale, et ei oska kuidagi ära ka seletada kõike, mis toimub ja mis jäi toimumata.

Eile Saime varakult yles. Mis sest, et F ja S olid kylas. Vanapoiss tuli oma kuue veiniga nicki juurde ja tähistas oma puhkusele minekut. Nad siis 5ks nädalaks aasiasse. Ärkasime kell 7 ja kaheksa pidi olema start. Me olime poole tunniga pestud ja pakitud. Siis tuli sõnum, et tydod jäävad hiljaks. Tunnikese jäid ainult. Ei ole hulllu. Alguses ikka juhtub :D Nii me startisime jälle...Neljakesi. Mina Raiki, Tiina ja Kati. Sõitsime Lõunasse ja hoidsime võimalikult ookeani äärsetel teedel. Esimene peatus oli linnast väljas ja sai varusid täiendatud. Järgmine oli juba suurem peatus, kus sai kõik tydrukute toidukraam ostetud. Juba poes sain aru, et siit tuleb yks lahe trip. Vist olime Bunbury’s , kus käisime otsisime linna pealt söögikohta, aga mitte midagi ei leidnud. Viimane võimalus oli tankla, kus me ka sõime. Tegelikult oligi terve päev lihtsalt sõitmist. Aga see ei olnud niisama sõitmine. Sest loodus on siin ikka täiesti teine. Puud on kõrged ja kõik on roheline. Teed on käänulised ja lähevad yle väikeste kyngaste. Ilus. Hakkab juba meenutama mõnda Eesti saart või siis läänemaad.

Jõudsime Margaret riverisse. Esialgu läksime linnast lihtsalt läbi, mis koosneb peatänavast ja vist ongi kõik. Reaalne turistikas. Kõik kohad on turistipoode täis. Aga me sõitsime siis vaatama, kus see jõgi ise on ja miks kutsutakse seda kohta seal jõesuudmes parimaks survarite mekaks austraalias. Võrreldakse hawaii parimate kohtadega. Vaade loomulikult oli metsik. Kõrge kalju pealt hakkad vaikselt alla sõitma, kui jõuad parklasse, mis on pungil inimesi täis. Rannas oli inimesi päikest võtmas, jõe peal kanuudega ja lainetes lauaga. Meie piirdusime esialgu lihtsalt ujumisega. Aga laine oli nii jõhker, et lihtsalt ei suuda liikuda. Sinna kuhu vesi viib, sinna on minek ka. Fun. Pärast ujumist läksime linna, sebisime kaardi ja otsisime ööbimiskoha. Algul ronisin kuskile võssi autoga jälle ja leidsin yhe inimtyhja platsi, kus saaks tasuta olla. Aga otsustasime yhe riigi poolt rajatud kämpa kasuks. Maksis kokku 28 taala, mis tuli ymbrikusse panna ja siis postkasti. Kuna me maksime suurema osa myntides, siis meie pisku sinna sisse ei mahtunud. Jätsime siis akna peale, et kui ei pea maksma , siis ei maksa ka. Õhtu tuli pikalt. Mina ja Raiki rääkisime lollustest, mis korda on saadetud ja tegime syya. Purgiuba sai jälle peavõidu!

Hommikul oli kell 7 äratus, aga selle ma panin heaga kinni, sest veel ei olnud palav magada. Kell 9 vist saime minema. Pärast seda, kui mingi onkel pidas kinni ja tahtis maksekviitungit näha. Me muidugi rääkisime oma myndiloo ära ja andsime onklile raha. See oli õnnelik ja sõitis minema. Hetke pärast oli tagasi ja kysis kuhupoole me edasi läheme. Näitas paar huvitavamat kohta kaardil, kuhu me nelikveoga ligi saame ja kus saab ööbida. Ta oli nii tuhinas aitamisest, et kohe naljakas hakkas:D Ma ei tea, kuidas meil joppab nendega.

Mästerplän oli minna randa tagasi ja siis kanuudega jõe peale. Meile öeldi, et täna on tuuline ja võtke kajakid. 20 taala nägu ja siis läksimegi. Mina sõitsin tiinaga ja raiki katiga. Algul käis loomulikult kerge pritsimine. Hea rahulik oli sõita. Tuuleke kandis edasi ja palju aerutama ei pidanudki. Mingi hea tund aega lasime yhte otsa. Seni kuni edasi ei saanud, sest puud olid risti ees. Aga vaated olid ilusada. Yks pirakas kaljujupp ja yldse selline vana jõeorg, kus lõpus kivine põhi ja vahepeal puud yle jõe lookas. Lõpus käisime ujumas ja siis tagasi. Tagasi oli hoopis teine teema. Tuul oli vastu ja andis aerutada. Tydrukud puhkasid vahepeal ja siis polnud muud kui lihtsalt topelt aerutada, et tuul tagasi ei viiks. Aga selline trenn oli, et anna olla. Homme raudselt käed valutavad. Pakun, et mingi 2 ja pool tundi mässasime seal kokku. Aga ilus oli. Kogu see rand ja jõesuue on lihtsalt kymme punkti kymnest. Me isegi ei proovinud surfama minna, sest käes olid nii läbi. Järgmine peatus oli laburünt. Selline nagu peab olema. Paksu hekiga ja pole õrna aimu ka, kuidas läbi saada. Algul koos neljakesi, siis me raikiga läksime eraldi ja tydrukud jäid veel kokku. Mingi aeg ma leidsin jälle raiki ja siis olime keskel. See tähendab, et pool maad sai läbi. Aga see on selline nöök, kui sa lihtsalt kõnnid ja siis lõpus on nurga taga tupik. Valus laks. Aga me saime välja. Mina ja Raiki.:D Tydrukutele pidi minema vastu ja yles otsima, sest muidu vist oleks pidanud nad telgi kaasa võtma ja ööseks jäänud:D Seal oli veel paar väiksemat mõistatust, aga need polnud nii hullud. Kuigi yhega maadlesin mina pikalt, samal ajal kui teised kõrvalt vaadates juba lõpus olid. Kipa oli

Niii.. siis läksime telkimiskohta otsima jälle. Sõitsime samast kohast mööda, kus eile olime ja otsisime mingit ranna peal kohta. Aga polnud. Ainult suured kivimyrakad, kuhu lained vastu peksid. Isegi kalameeste jaoks olid sildid väljas, et kui kalale lähete, siis peate ennast nööriga kinni siduma, sest seal on palju inimesi hukka saanud juba. Me lõpuks ikka tulime samasse telklasse ja tegime sama triki selle ymbrikurahaga. Vb homme saame varem minema ja ei maksagi :D Praegu läheb söömaks.

Ciao

Alari

Nii, kuna nett on aeglane, siis pilte ei ole praegu. !

1. väga mõnus tundub! ja mis mul veel nagu mõttes on, on see, et tahaks neist neidudest pilte näha kui kuangi kiirema neti sebite endale :D

2. mega:) seal labürindis tahaks isegi ära käia:) filmis näind neid aint, aga mega lahe võib küll olla