Wednesday, January 26, 2011

Austraalia Päev

Täna on siis see päev. Austraallaste jaoks tähtsam kui jõulud ja aastavahetus kokku. Nende mingi asustamise päev vms. Sellega tuleb meelde Eesti Vabariigi aastapäev 24. veebruar, mis on ka raiki synnipäev ja ylemaailmne eestlase kallistamise päev. See on see, mis paneb Estraallase mõtlema, et vb peaks kodus olema. Vahel on nii, et ei mõtle välja, kumb on parem, kas lust ja lillepidu või koduselt raske töö ja asjade saavutamine. Eile me mõtlesime!
Võibolla mõtlesime liiga palju:D Aga eile oli selline lebo päev. Panime plaane paika. Kalkuleerisime rahasid. Kas sõita edasi siit linnast või jääda siia. Kysimusi on palju. :D
Eile käisime sadamas tööd otsimas. Mutt oli nii lolli näoga kui meid nägi. Lihtsalt ei osanud vastata. Ei tea mis teda ehmatas. Eesti poiste kelmikus? :D
Käisime poes. Ostsime LIHA :).
Õhtul panime pidu, tutvusime mingi hollandi tyybiga ja karja poolakatega. Väga lahe õhtu oli. Raiki hommikul ärgates ei saanud aru, kuidas keegi tema arvuti käima pani. Kui arvestada seda, et juhe ei ulata minuni. See tähendab seda, et ma pean olema kuskil mujal voodis, sest minu voodisse juhe lihtsalt ei ulatu. Seega ma ei ole oma voodis. Aga ta ei viitsinud silmi ka lahti teha, sest hommik oli nii varajane veel. Ja kui ta silma lahti tegi siis ta ei saanud mitte midagi aru. Sest ma magasin Tiina voodis.Kati minu omas ja Tiina kati omas . Kõik maandusid kuskil mujal. Ainult raiki jõudis oma voodi. Napilt! :D
Täna on austraalia päev! Täna saab kymne taala eest grilli ja õlut. Päev peaks hästi algama! :D

No comments:

Post a Comment