Wednesday, February 2, 2011

Potato farm :)

Kui eile oli veel lahtine, kas ja millal ja kus me tööle hakkame, siis nyyd on kindel! :D Ärkasime maru mugavas diivanis yles, altsik toksis natuke xboxi mängida, samal ajal kui ma innukalt numbrimärkide vahetamisega seotud pabereid täitsin. Tüdod tegid meile scrambled eggse, päris hea oli. Sõitsime altsikuga autole uut tagatuld otsima, kuradid kysivad selle eest 110 doltsi. Otsisime ja otsisime, viimaks saime teada, et yhes kohas on 75 daalaga, point on selles, et nad ju klaasi eraldi ei myy, vaid peab kogu uue tagatule ostma. Aga hommikul selgus meil veel see, et saime töö kartulifarmis :D Kell 15 pidime linnast startima, et 17ks kohale jõuda. Enne oli aga vaja käia transpordiametis asju ajamas. Seal aga selgus, et mul on mingi paber puudu, mida mulle WA-st ei antud. Ja veel on mul puudu paber, et ma nyyd SA-s elan. Kuradi paberimajandust tahavad. Ühe sain ilusti pangast kätte, aga teise jaoks pean saatma e-maili, et nad saadaksid mulle WA-st tigupostiga kirja koos selle paberiga. Ulme, ehk sellega läheb veel aega. Tagatuld otsisime ka nagu nõela heinakuhjast, aga leidsime. Loomulikult olime juba poolteist tundi oma ajast maas. Ostsime ka toiduvarud täis. Sest koht kuhu läheme on lähimast linnast 25 km kaugusel. Sõit oli mingi 2 h, aga kohal me oleme. Tydrukud hakkavad kuskil shedis lindi pealt tulevaid kartuleid sorteerima, seemneks ja müügiks ja meie saame varsti traktori ja forklifti peale, aga homme on meil pmst kartuli korjamine, aga me saime aru, et masina taga on mingi suur masin, mis on varjualune ja seal all sorteerime ja teeme midagi. Eks homme selgub. Kraanivesi siin joodav pole, joome kogutud vihmavett, suured konteinerid. Ülemuse naine Tanja on väga muhe, nägime õhtul ka ülemust ennast. Meid juba hoiatati ette, et ta pidi tõre olema, aga tundus kyll ok. Hetkel oleme yhes majas 10kesi, aga homsest saame teise majja. Tööd on meil nyyd 2-3ks nädalaks, kuni hooaja lõpuni, siis saame jälle kargud alla ja minek tagasi Adelaidi mingiks ajaks. Linnas sõit oli ikka nii ulme, mina loen kaarti mingi turistimapiga, suure atlasega ja Singer-Vingeri (see Tiina hüüdnimi nüüd) i-telefoniga. Aga ikka ei saanud esimeste kordadega õigesse kohta. Aga lõpp hea kõik hea. Homme kell 7.20ks tööle ja mingi 16ni tööpäev. Elame-näeme.

Mussmuss,

Ricky (ma ei viitsi enam seletada, et ma olen Raiki, keegi niikuinii aru ei saa :D)

Siin nett vähe halb, nii et pilte ei saa hetkel, vot.
Pmst oleme nüüd asulas nimega Parrakie, South Australia.

No comments:

Post a Comment