Friday, February 18, 2011

Majamöll farmeritega.

Mina ja tydrukud läksime peaole. Raii öisesse vahtusse tööle. Enne seda tegime raikile õhtuse söögi ja öösöögi ka valmis. Raiki mängis tydrukutele sama vembuga sama triki. Tamiiliga oli kinni seotud tydode kott toas ja raiki magas teises nurgas. Siis sikutas sealt vaikselt ja kõik tydod olid hetkega voodis, et mis toimub Kutsusid mind, et alari tule löö maha see elukas, kes seal on, aga ma teadsin ,et raiki paneb nalja lihtsalt. See oli nii hea lihtsalt. !!!: :D Siis minu voodis oli skorpion, aga see ei ole enam lavastatud. Kuna siis on see putuka liik ikka nii arenenud, siis neid on igal pool.
Pärast kõike seda läksime kõrvalmajja peole. Sellist mängu sai seal ikka tehtud. Nalja sai ribadeni. Tutvusin tyybiga, kelle kodukylast läksid moslemi poisid londini metrosse pommi lõhkama ja iiri tyybiga, kes kunagi orgasniseerib mulle reisi iirimaale.
Raiki ikka töötab veel... Aga mina töötan pyhapäeval, kui nemad puhkavad. Põrrr....
Alari

1 comment:

  1. sry, aga mu meelest see pole mingi asi millega uhkeldada, et "mu kodukülast läksid poisid Londoni metrood õhku laskma"..see on debiilsus. Mu meelest see on sama hea, kui ma uhkeldan, et ma olen samast klassist kus 3 tükki end üles poosid. Ma oleks sellele moslemile vastand nii, et ma olen sellest külast Eestis, kus kõik poisid käivad Afganistanis moslemeid õhku laskmas. Ja üldse need enesetapumoslemid võiks ennast kõik koos kuskil kõrbes õhku lasta. Või kui neid nii palju tekib, siis võiks mingi regulaarse ürituse teha - nagu Suitsiidipommitamisepüha vms:D:D See viimane oli muidu nali, aga kommentaar oli tõsine. Mul on palju sõpru Iraagis käinud.

    ReplyDelete