Wednesday, February 16, 2011

Homme on palgapäev!

Kell helises, olin peaaegu 15 tundi maganud. Raiki vähkres voodis ja yritas oma kinnistest silmadest midagi sisse pressida. Ma tõmbasin kiire tõmbega seda rohekat rasket kaardinat eest, et tuppa valgust lasta, aga kaardin tuli koos metallist kaardinahoidikuga litaki alla ja ere valgus tungis raikile silma nagu vampiirile, kes päevavalgust näha ei tohiks. Tegin endale kiluvõileiba hommikusöögiks. Ainult, et kilu asemel oli sink, musta leiva asemel sepikulaadne moodustis ja muna oli ilma soolata, sest see sai eile osta ja pood on nii kaugel, et ainult soola pärast oleks kulukas sõita. Tööpäev oli selline lebo. Väntsutati yhest kohast teise. Algul saadeti meid kõiki diggeri peale, kus esimese 15 minutiga sain jõhkralt savi loopida labidaga. Sest maa oli öisest sajust nii märg. Poriloigud igal pool. Meenutas eesti sygist juba.

Siis saime asja käima. Seni kuni Daryl tuli mulle dziibiga järele. Ytles, et mind on Peterile appi vaja. Selge. Eks ma siis läksin. Sinna jõudes pani tõstukijuht mind selle suure tõstukiga sõitma, mis laadib kõrgustesse ja on yldse väga pyss. Sain seal tunnikese teha, kui tekkis mingi segadus. Lõpuks ei teadnud keegi, mis ja kus ta olema peab. Ma oleks pidanud hoopis teist tööd tegema ja iiri tyybid teist ja ma ei tea. Selline organiseerimatus. Lõpuks enne lõunat suunati ikka Raiki ja tydode juurde tagasi. Seal sai olla tervelt 10 minutit, sest yhtäkki käis räme kolin ja oligi masin katki. Yks suur kett läks katki, mis mingeid tähtsaid hammasrattaid ringi ajas. Ega Raikil ja teistel polnud ka vahepeal huvitavam. Lihtsalt hästi lihtne oli. Siis tegime pooletunnise lõuna ja otsiti uut tööd. Iiri kutt läks ketti vahetama. Peaaegu oleks pidanud mina minema, aga ma nägin kui tavotine ta pärast oli, siis olin õnnelik :D Me raikiga parandasime vanu konteinereid. Sedagi kauaks ei jätkunud. Siis passisime niisama. Aga ega eestlane ei oska niisama ka passida. Kuidagi imelik hakkab, kui midagi ei tee ja palk jookseb. Siis lõpuks pool ise välja mõeldud töö oli uute traktorite pesemine. Nu ega see ka rohkem tegus polnud. Yks pesi ja teine vahtis pealt. Siis vastupidi. Raiki pesi ja ma vaatasin pealt. Tanya ytles mulle, et viiksin veel mingi rämpsu selle jõhra tõstukiga ära. Raiki samal ajal lihtsalt passis. Terve päev põhimõtteliselt tegime midagi, et midagi nagu teeks. Aga samas midagi ei teinud ka. Pärast tööd koju ja multikaid vaatama. Päevad veeretame siin lihtsalt õhtusse. Uute tydrukutega ka ei saanud rääkida. Need magasid oma öövahetust välja. Peab yks nv ikka Adelaidi minema sotsialiseeruma. Ja nu tööd on ka mingi nädalaks või pluss ning siis ära siit. Bye

Alari

No comments:

Post a Comment