Sunday, February 27, 2011

Bowlinguturniir ja kaupsi chill.

Kuna hommikul peab ju backerist välja kobima, siis otsisime yhe suure kaubanduskeskuse ja jõudsime sinna isegi enne avamist. Jõudsime ringi peale ära teha ja juba ta avatigi. Seal on ikka tajooba poode ja söögikohti ja mida veel. Pärast kahte tundi jalutamist ja shoppamist tegime lõunapausi ja shoppasime edasi. Viimaks otsustasime bowlingut minna mängima. See oli omamoodi kogemus kõigile :D kes oli vähem mänginud, kes rohkem :D kõik arenesid kahe mängu jooksul märgatavalt. Parklas autole hääled sisse ja läpakas käima ning kõikvõimalikud variandid läbi vaadata, kuhu ööbima, kuhu tööle. Midagi oli ka, aga siiski pyhapäev ja palju pole. Couchi kaudu majutust ei saanud ning yhe tööpakkumise nagu saime, aga töö ajas maru imelikku jutt, plus ma ei kuulnud teda peaaegu yldse. Tuli välja, et peame ikka yheks ööks linna jääma, sest meil altsikuga vaja ju homme 1000 telliskivi puhastama minna kell 7.30 hommikul :D otsustasime karavanpargi kasuks, kuna see tavaliselt odavam kui backer, aga sittagi :D mingi 250 midagi doltsi cabini eest. See juba pmst hotelli hind. Helistasin veel paari kohta ja saime Family private roomi shakespeare hostelis 27 doltsi eest nägu. Ja me oleme neljakesi yhes toas ja kedagi muud mitte, hea mugav. Auto saime ka maja ette parkida :D Toidutegemisega nii hästi ei läinud, sest woolworth oli juba kinni ja pidime hiinalinna hindley streedi pealt convinient poode pidi laskma, kus kolmekordsed hinnad. Keerasime riisi -tuunikala salati kokku, palju sai ja hea oli ka. Kui backpackeris esimest korda kööki läksin, siis oli seal palju rahvast, kuid yle köögi hõikab keegi mulle :" Raiki!, Fuck you :D!" See oli meie saksa reisikaaslane Lea :D. Me olime järjekordselt siin suures Austraalias samasse kohta sattunud :D Ma lajatasin vastu ka :D aga heas mõttes ikka :D Homme 7.30ks siis altsikuga kive puhastama ja tydod hommikul paar esimest tundi internetirakkes, et kiiremalt töökuulutusi teiste eest ära krabada.

Uneaeg jälle.
Silm loojas pigistan veel viimaseid klaviatuurivajutusi.