Tuesday, December 21, 2010

Tydod gold coastil.

Meie 2rasaatmis6htu oli GoGo Stationis ysna eriline, kuna just meie viimasel 6htul toimus linnas yhes restoranis uue 6ueala avamine ning selle auks korraldatud peole kutsuti k6ik Stationi t66tajad. Eriti tore oli see, et s66gid-joogid olid k6igile tasuta. R22kisime veel kohalikega juttu, nautisime sn2kke ning head veini. Meil ikka veab!:D Hommikul oli enne viit 2ratus, viimased asjad siis kokku, v2ike hommikus66k, hyvastij2tt ning s6it Broomi poole koos Jackyga v6is alata. Tee peal r22kis Jacky meile nii huvitavaid asju, eriti just aborigeenidest ja nende ynsagi kurvast elust ja kuidas nii nemad ise kui ka riik nende keerulises saatuses syydi on.Enesetapud, v2givald, v2gistamised, alkoholi yletarbimine on nende hulgas t2iesti tavaline. Ja k6ike seda paljuski sellet6ttu, et t66l nad keegi eriti ei k2i, kuna riik annab neile jube yhe lapse synni puhul tervel 80 000 kr. Aga lapsi on neil sada! Ja kui m6ned arvutused teha, siis, kui aborigeen t66le laheks, saaks ta tootamise eest vahem raha, kui kodus niisama istumise eest. Kurb on ka see, et neil pole lihtsalt aimugi, kuidas seda raha 6igesti 2ra kasutada..pea kogui raha kulub alkoholile, laste peale seda raha kyll tavaliselt eriti ei kasutadata.Igatahes peale 4 tunnist s6itu olime Broomis ja suundusime k6ige v2iksemasse lennujaama, mida kunagi n2inud olen. Aga see oli armas! J2tsime Jackyga hyvasti, andsime talle meie viimase mandlipaki ka. Tema meile kokaraamaamatud:) Kurb oli, mul oli selline tunne, nagulahkuks kodust maailma avastama. T2pselt selline tunne nagu 3 kuud tagasi. Osati kurb, osati 2rev. Pisarsilmil kallistasime veel viimast korda Jackyt ning siis l2ksimegi lennukile, mis s6idutas meid hoopis teise maailama.

Eile kesk66l maandusimegi t2iesti teises Austraalia otsas, Brisbaneis. Lennujaam oli ysnagi tyhi ja siin-seal magasid yksikud backpackerid. Kuna aeg oli hiline ning v2simus oli suur otsustasime meiegi 66 lennujaamas veeta. Leidsime yhe m6nusa nurgakese, puhusime oma madratsid t2is, tirisime v2lja magamiskotid ja pugesime p6hku.Kella panime kyll poole 8, aga mina 2rkasin natuke varem, kuna meie k6rval olev pagasilint alustas ysna h22lekalt oma t66p2eva. Kui Eike ka pysti sai, pakkisime kiirelt asjad, ostsime rongipileti linna ja kihutasime kesklinna hostelit otsima. Maha tulime Kesk-Jaamas ning meie 6nneks oli selle vastas kohe yks Brisbane suuremaid backpackereid.Vabu tube oli seal ka ning selleaga oligi mure lahendatud. Me ei saanud kyll kohe oma asju tuppa panna, kuna check-in algas alles kell 1, 6nneks qsaime oma asjad hosteli pagasihoidu j2tta ning suundusimegi linna avastama. Ja linn oli v2gev, osati kindlasti ka sellep2rast, et pikka aega pole sellist melu n2inudki. Pilvel6hkujaid t2is t2navatel oli tohutult inimesi ja j6uluteemalisete vaateakendega kaubanduskeskustes k2is t2ies hoos j6ulushopping. Kuigi meil oli plaan minna loomaparki Koalasid vaatama, oli linnas nii palju vaadata ja teha, et eile ma sinna ei j6udnudki. Kallid vanemad,kes te nyyd seda loete palun 2rge pahandage, aga me siiski ei suutnud suurtele allahindlustele vastu panna ning yht-teist sai ikka soetatud. Aga see oli m6nus!!! 6htul peale v2sitavat shopingutiiru, panime oma uhiuued kleidikesed selga ja tegime tutvust ka tules2ras Brisbaneiga. Erinevalt L22ne-rannikust on poed siin ikka kella 9ni lahti ning 7-8 ajal olid t2navad veel sama t2is kui keskp2eval. Nautisime yhes t2navakohvikus m6nusaid kokteile ning peale seda suundusime kinno, Harry Potterit vaatama:D, mis ei olnud just parim valik, sest ootused olid k6vasti suuremad. Peale kino jalutsaime veel natuke ringi, leidsime yles ka Brisbanei j6ulukuuse, mis ei n2inud yldse ehtne v2lja, kuid ilus oli siiski. Kuna p2ev oli olnud pikk, siis v2ga kaua ei viitsinud jalutada ning l2ksimegi tagasi hostelisse tuttu. Uni oli niii magus!

Hommikul v2ga h2sti yles ei saanud, kuid v2ga kaua ei saanud ikka logeleda, tuli j2lla asjad kokku panna, v2ike hommikus66k teha ning check-outida. Oma asjad lubati meil pagasihoidu j2tta ning nyyd seadsime kyll kohe oma sammud loomapargi poole. Sinna oli yks 30 min bussis6it, mille k2igus sai rohkem linnagi n2ha. Loomapark oli kyll v2ga v2gev, esimese asjana suundusime koaalade prenentatsioonile, selles loomapargis oli 130 koaalat ja oi nad olid armsadd! T6esti sa lihtsalt vaatad neid ja m6tled, et ei ole v6imalik kui armas yks asi olla saab. Ukerdasid seal okstel ja n2risid eukalyptilehti. N2gime pisikesi koaalapoegi ka, kes emmede kukil istusid. NIIARMSAD LIHTSALT!! Ja seal oli ka k2ngusid, keda sai paitada ja s66ta ning igasuguseid ilusaid v2rvilisi linde ja samuti n2gime lambakoerteshowd.Nii, et oli v2ga vinge. Peale seda v6tsime oma hosteli pagasihoiust kotid ning s6itsime rongiga Gold Coastile. Sinna oli yks 45 min s6it. Natuke pidime veel bussiga ka s6itma, et saada t2pselt Broadbeachile, kus elas meie majutaja, George. Ta tuli meile ilusti bussipeatusse vastu, aitas kotte tassida ning v2ikese jalutusk2igu kaugusel oligi tema "Kodu".Koduks oli 4,5 t2rnine hiiglasuur hotell keset Broadbeachi kesklinna. Meie kasutada oli ka suur basseinidekompleks, j6usaal, mullivann, saun...Ei olnud just halb variant.

Osa sellest hotellist ongi vist v2ljayyrimiseks. Igatahes tuba oli nagu v2ike korter, magamistuba, k66k, vannituba, koridor ja elutuba. Meie magame elutoas diivanil. Meie majutaja on ka v2ga tore, 28 aastane finantsn6ustaja. Esimsel 6htul l2ksime v2lja suurlinna melu nautima, yle pika aja oli see isegi p2ris nauditav. J2rgmine p2ev oli t2iesti kohutav ilm. Terve p2ev sadas vihma ja kogu Gold Coast oli mattunud udu alla. Aga meie leidsime endale ikka huvitavat tegevust. Alustasime tohutuuuu suurest kaubanduskeskusest, kuhu George s6ber Matt meid viis. Mattiga tutvusime jube eelmisel 6htul. Igatahes keskul oli m6ttetu, nii suur ja midagi huvitavat seal eriti polnud. Ainult yks j6ululaule esitav koor pakkus pinget:) Peale seda tuli Matt v2lja ideega, et v6iks jalgpallim2ngu vaatama minna, tal olevat veel kaks piletit yle ka. No me siis l2ksimegi, sinna pidi veel jala minema ja ilm ei olnud jalutamiseks eriti vastav. Polnud just k6ige rohkem riideid ka seljas. Matil hakkas meist kahju ja ta helistas oma isale, et too tooks meile midagi sooja selga. Varsti saimegi m6nusad paksud joped, kuid paraku ei olnud nendest mingit kasu, kuna m2ng katkestati just siis kui me sellele suurele staadionile j6udsime. Meile just hakkas meeldima:D Aga mis seal ikka, staadion meenutaski juba vaikselt basseini. Ehk teinekord siis!:)

Nyyd tegi Matt ettepaneku, et v6iks ennast natukene tema kodus kuivatada ja siis ta saab venematel kysida, mis kell algab yks j6ulukontsert, kuhu me Eikega v2ga tahtsime minna. Muidugi elas ta v2ga suures majas, mille ees oli kolm Lexust, kuidas siis muidu. Tutvusime tema vanematega, kes olid 22miselt meeldivad, pakkusid meile syya-juua ja uurisid Eesti kohta. Nende pere on p2ris usklikud, k2ivad iga pyhap2ev kirikus. Ja yhte kirikusse me kontserdile l2ksimegi. See polnud selline klassikaline kirik, lihtsalt yks uus hoone pyhap2evateenistusteks. Ka kontsert polnud selline nagu Eestis. Esiteks oli see tasuta, teiseks laulsid inimesed tuntumaid laule pystiseistes kaasa, mis oli nii sydantsoojendav. Esimest korda tekkis v2ike j6ulutunne ka. Kontserdil kasutati isegi FACEBOOKI! Oli siis tehtud selline videoklipp, kus umbes Maarja kirjutas Joosepi wall-ile, et nad saavad lapse ja nii, seda on raske seletada, aga see oli niii geniaalne. Kui jumalat nii meelelahutaval moel inimesteni tuuakse, siis pole ime, et nii paljud siin kirikus k2ivad. Peale kontsertit l2ksime veel Mati perega kohvikusse ja praeguse seisuga tuleb v2lja, et j6ulud veedame nende juures:) OOtan seda v2ga!

Eile olime siis niisama, v6tsime hotelli terassil p2ikest, k2isime ujumas, koristasime natuke omi asju, imesime p6randaid ja nii. 6htu poole l2ksime siis selle kuulsa rannaga tutvuma, surfareid oli palju, p2ike siras, rannaliiv laulis, mis veel tahta. Ranna-ala 22ristesid valged, k6rged pilvelhkujad. See oli v2ga v2ga ilus. Hiljem kokkasime Georgele tuunikalasalatit, peale mida k2isime nata j6usaalis, nautisime mullivanni ning siis l2ksime bowlingut m2ngima. Mina, Eike, Matt ja George. Mina v6itsin!

Novot selline on olnud siis meie seiklus! Nyyd l2hme kohe Gold Coasti suurimasse l6bustusparki:) Ma muidugi v2ga vabandame, et pole nii ammu kirjutanud ega midagi, aga meie jaoks on see blogi kirjutame nii suur ettev6tmine, aga me t6esti yritame nyyd tihemini kirjutada. A ja me saime Jacky k2est tasuta l2paka ka, mis kindlasti kergendab meie blogikirjkutamist. Aga me soovimine teile sinna ilusaid ilusaid j6ule ja j6ulu6htul igatseme teid rohkem kui eales varem! See on kindel.

Suured kallistused meie poolt ja ma loodan, et meie postkaardid ka peagi kohale j6uavad!