Monday, December 6, 2010

be pop a lula

öö oli põrgulik. Kuradi moskiitod olid ennast tuppa sebinud ja nyyd oli nendega rohkem kui tegemist. Närisid tykke kyljest. Poole öö peal raiki võttis välja oma sääsemyrgi ja ma sain kohe aru, mida ta seal õngitseb. Sest mul oli sama mure. Moskiitod lutsivad ...
Hommikul ei saanud nii pysti. Vedelesin veel voodis ja siis sain pysti. Täna hommikul kedagi hommikusöögil ei olnud, see tähendab seda, et saab natuke vabamalt olla. F oli jälle värvipyksid jalga saanud ja muheles ringi. Tegime värvismistööd. Peagi tuli lõuna ja mõtlesime, et vist hakakb lõppema. Aga siis kookis ta uued tööd välja ja muudkui saime edasi. Mina sain siseakent viimistlema ja värvima. Raiki sai välveranda, mille ta natuke vussi keeras. tegelikult ei teinud midagi, aga F tahtis teistmoodi. See oli naljakas lihtsalt. Sama oli minuga. kogu aeg olema pannud akna äärde värvi kaitseks teibi ja siis tuleb F ja ytleb, et miks sa niiiii tegid? Sellepärast, et kogu aeg nii teinud. Aga selle seinaga oli teisiti. Sellel tuleb värv maha kui teip eemaldada. Nu kus ma seda pidin teadma. Ma muidugi sain teibi nii kätte, et midagi ei juhtunud. Siis kokku tuligi ikka väga pikk päev. Pärast tööd läksime linna peale asju ajama ja tegime niisama tiiru. Tagasi koju ja ma tegin kiire uinaku, sest raiki mässas netis. Mingi aeg kysisisn, et mis kell on ja oligi aeg.... õhtusöök. Õhtusöögi aeg on siin erinev. Yles läheme enne seitset, aga siis joome veini ja ootame kunas liha kypseb. Täna olid seal ja Anthony ja Paul. Nad kyll ainult korraks, aga nalja sai ikka. Tony'l on meile tööd. Ja päris pikaks ajaks. Tema mure, oli vaid see, et tal polnud meile ööbimist. Siis nyyd on mästerplänn see, et elame F'i juures. Vahetame vahetevahel tuba, oleneb, kus vaba tuba on ja töötame esmastpäevast Tony juures. See nädal veel viimistleme F'i onni ja nädalalõpus Perthi !
Aga loomulikult oli F'il paar sõpra perthis ning me saame sinna nädalalõpu öömaja. Täna sai yldse palju asju paika pandud. See, et need kolm saart, mis Geraldtonist 40 km kaugusesl on, sinna läheme, Mingi päev. Väikse lennukiga, kuhu vaid 7 inimest mahub. Siis kui F'i poeg Kalbarrise tööd saab, siis läheme talle kylla. Porchega. Ja arutasime ka seda, et kus me jõulude ajal oleme ja mida meie siis teeme. Ja see aasta tuleb ka nende jaoks huvitav, sest me vist täielikult liitume nende suguvõsa jõulupeoga...
Frank rääkis ka oma plaanist, mida ta oma pojale jõuludeks kingib:D .
Ta käis täna poja autoga sõitmas ja pärast seda, kui ma nägin, et ta tagurdas vastu kivi, tuli välja ja ytles :"Fuck ya!", sõitis ta minema. Ta kingib pojale karbi, kus on 4 vana õlist ja roostes autoamorti. Sest uued on juba all. Ytles, et poeg nagunii aru ei saa, kui vahepael ära vahetada. Aga tema olevat saanud, et läbi on juba. Vb tuli tal see mõte, kui ta vastu kivi oli tagurdaud :D
Hullud sõbrad on sellel hullul mehel.
Aga ta tahab nii eestisse tulle ykspäev. Me isegi laulsime talle Eesti hümni. :)
Ja alustasime eesti keele õpetamisega. Esimene sõna oli HOMMIKUSÖÖK.
Homme siis kuuleme ;)

Palun saatke lund... plz.:)