Sunday, December 19, 2010

tasuta tööpäev.

Frankil olid kylas vanad sõbrad ja uued sõbrad. Sõime korraliku õhtusöögi ja ajasime juttu. Yks Sue sõbranna ei suutnud ära imestada, kui asjalikud me oleme. Ise reisime ja näeme maailma ja saame hakakma ja inglise keel on väga hea ja igati rahul . Samal ajal kui sveitsi pere ytles, et nende 24 aastane poeg on ikka veel kodus arvuti taga ja ei plaani niipea pesast välja hypata. Sue sõbranna on pärit iirimaalt ja tal pole lapsi. Kahjuks ei saa. Aga selle eest on aega reisida ja tööga tegeleda. Ma ei teagi täpselt mida ta teeb, aga tal on maja Kanadas, suvila lõuna prantsusmaal ja praegu ööbivad oma mehega Geraldtoni sadamas. Jahi peal!
Siis raiki uuris Nick'i käest, et millega siis tema tegeleb. No vastuseks oli, et ei millegagi. Ta rääkis oma nooruselugusid, kus jah, peab tõdema, et mees on vist maailma raskemaid tööd teinud. Kuskil kanada vetes krabisid puhastanud ja kylmaga võidelnud. Siis taksot sõitnud USAs ja siis veel palju muud. Aga mingi aeg rajas yhe firma, millest pool maha myys ja siis eelmine aasta myys teise poole ka maha. Ja põhimõtteliselt ei pea mitte midagi enam tegema. Sõidab kitesurfi ja reisib ringi.
Seltskonnas oli ka see onu Dennis, kes oli selle kalalaeva kapten, kus me vähki pyydmas käisime. Ta oli ka koos naisega õhtust söömas ja rääksid Frankiga nooruselugusid. Kuidas nad kolme peale auto ostsid ja siis ymber austraalia surfama läksid eri kohtadesse. Nädalaid ja nädalaid pidu ja pidu. Siis mingi aeg, kui nad sõitsid ja kõik nii läbi olid ning magamata. Siis Dennis magas kõrvalistmel magamiskoti sees, kui mingi teine tyyp sõitis. Aga auto syttis põlema just Dennise jalgade juurest. Ta oli nii väsinud ja teda ei kottinud miski muu, kui ainult uni. Tõstis lihtsalt jalad põrandalt yles ja yritas edasi magada:D:D
Siis kuidas nad kuskil liivarajal niimoodi kylge võtsid, et kahe ratta peale said. Aga kui teist korda proovima läksid, siis oli yle kuudi minek ka. ':D
Huvitavad inimesed. Huvitavad teemad. Mina ja raiki läksime peo lõpupoole edasi pubisse. Et sotsialiseeruks meievanustega ka natukene. Kohtasime seda eesti tydrukut baaris ja siis yhte endist tuttavad backpackerist. Laval oli mingi bänd , kuid ka seal oli rahvas kuidagi neljakymnendates. Siis läksime edasi . Järgmises kohas nägime Franki. Frank jr. Ta oli kalbarrist siia sõitnud. Tuli tydrukule kylla aga ta ei lubanud meil F'ile öelda, et ta linnas oli, sest F ytleks, et see oli mõtetu kytuse raiskamine. Nii me siis myttasime koos Frank jr'i ja tema sõpradega. Neid oli seal posu. Liikusime klubist kluppi ja kell oli kolm saamas. Ma kappasin koju ja raiki tuli 2 h hiljem. Majandas seal veel tantsida. Ma olen liiga vana klubi jaoks juba.
Hommikul oli kyll selline tunne, et kas see äratuskell mitte segast ei aja, sest alles nagu sai magama. Tegime syya endale ja hakkasime tööle. Raiki vaarus ka magamata näoga välja ja no ei olnud säravaim päev. Hakkasime verandal tööd tegema jälle. Tegime nyyd käsipuu alumise osa. Aga see oli nyyd siis see tasuta tööpäev Frankile, mis läheb elamise eest ja söögi eest. Järgmine nädal jälle ja ilmselt lõpus ka paar tykki . Pärast tööpäeva läks raiki magama ja ma autot pesema. Pesin ära ja hakkasin otsast roosteplekke maha poleerima. Aga see oli selline raske fyysiline rahmeldmine, et ma ei suutnud yle poole tunni teha seda. Higi lahmas ja asi ei edenenud. Teen kunagi hiljem. Väljas on kuidagi palju kärbseid praegu. Ma ei saa aru mis toimub.

Yritame blogi võimalikult ausalt kirjutada, seepärast võib-olla tundubki, et me vist paneme iga päev pidu ja midagi asjalikku ei teegi . Aga see blogi on meile endale ka, et me kunagi saaks meenutada, et mida ja kunas me tegime. Saame naerda ja meenutada. Loomulikult teeme asjalikke asju ka. Aga ma ei hakka ju kirjeldama, kuidas ma võtan liivapaberi, murran kolmeks, võtan paremasse kätte ja nyhin korra edasi ja siis tõmban tagasi. Kordan liigutust 4-5 korda yhe koha peal ja siis muudan asukohta. See ei oleks ju huvitav. Seda mäletame me kindlasti 80 aasta pärast, kui seda uuesti loeme. Ma filosofeeriks meeleldi sellel ja teistel austraalia ja eesti erinevuste teemal edasi. Aga mitte praegu...

Nyyd lähen kangutan Raiki maast lahti ja mõtlen, mis päevaga edasi saab.