Wednesday, December 8, 2010

Eesti poisid

No tere armsad lugejad. Täna oli minu tööpäev ainult 3 h, sest pidin minema juuksurisse franki poja franki endise tydruku Paige'i juurde. Enne seda kõpitsesin yhte toa siseakent, kus eile pooleli jäi. Raiki tegi yldkoristustöid ja natuke verandat. Lõuna tegin ka ise endale ja raikile ja oligi minu tööpäev nagu läbi. Tassisin autot asjadest tyhjaks, sest kui me nädalavahetus Perthi sõidame, siis pole kõike mõtet kaasa vedada. Ööbima saame yhe Franki sõbra juurde. Eks näis mis sest saab :D
Juuksuris läks ikka aega. Põhimõtteliselt oli juukseid kogunenud nii palju, et tee või ponisaba. Aga ma lasin yllatada. :D Et vaatame mis Paige välja võlub. Ta sai see aasta stiilipreemia ka muide ;)
Alguses vaatasin, et ta teeb mulle Justin Kopra soengut, aga tänase päeva lõpuks oli juuksurist välja kõndides ikka päris ilus tunne. Ja see on ainult pool. Neljapäeval lähen tagasi, sest täna ei jõudnud kõike ära teha. Maksa mläks see mul ainult 18 dollarit. Kui yhes teises kohas tehti hinnapkkumine 92 taala. :O. Päras seda olime korra vees kodus ja siis surfama. Laine ei olnud täna mingi eriline ja siis ei olnudki kaua. Paar kiiremat ringi lihtsalt sellepärast, et saaks trenni teha. Frank tahab oma yhele mullalapile merevetikaid peale saada, et hein läbi ei kasvaks. Siis me organiseerisime selle ka talle ära. Leidsime yhe rannaäärse koha kuhu sai autoga ligi ja võtsime 5 kotitäit mingeid taimi. Pärast seda tukastasin ma terve pool tundu. Raiki oli netis asjalik ja monteeris seal midagi. Kogu päeva vältel kõpitses hull hollandlane siin yhte akent. Need on vanad iidsed aknad, mis liiguvad kuidagi nööride ja asadega. Siis tema vana mees oskas neid kõpitseda. Aga kui me läksime temaga pilti tegema, siis tal tuli seda kildu ikka põuest. Naljamees ma ytlen. Õhtusöök jäi täna Fäi juures ära...Ta oli nii väss, et kobis yldse magama. Terve päeva tööd teinud täna. Sue oli ka Perthis ja polnud mõtet vaaritada. Me raiiga läksime siis linna ja mõtlesime , et istume kuskile maha ja võtame pitsa. Pitsat kahjuks polnud ja saime valitud imehea pasta kyyslauguga. Kõrvale magusa valge veini. Istusime ja narsime. Ajasime juttu ja vaatasime möödujaid. Kui yks naine, kes ka samas restoranis istus, hakkas perega ära minema. Siis tuli meie juurde ja ytles, et te olete ju need eesti poisid :D :D Me räägime.... Me ei tea siin linnas yldse palju inimesi, aga meid teab märksa enam. Vahepeal keegi sõidab mööda, lehvitab, laseb signaali ja siis kaugustesse ta kaobki. Eiiiitea....
Kodu ja magama. Homme vahetame tuba. Kolime kõige kallimast välja ja võtame yhe vaba toa.
Ja homme....me ei tea mis saab. Peaks nagu Tony juurde tööle minea, aga midagi rääkinud ei ole sellest. Frank juba korraldas meile enda juures midagi... Aga F teabki juba öelda, et Tony'l on roppu moodi kiire kogu aeg ja ma pole ainuke tööjõud, keda ta palkama peab.