Tuesday, December 14, 2010

Tahate kunagi vihavaenlasele kätte maksta??

Terv. Äratus kell 7, sittagi, looda sa. KÕigepealt tuleb õhtune seiklus. Jõudsime oma tuppa, sama tuba, mis meil kunagi oli. Panime blogi yles ja rahulikult tuttu. Panin oma 2x2 ostetud liitrise cocacolaga kaasa saadud raadio omale kõrva ja yritasin uinuda.... U 15 minuti pärast tundsin kerget sygelust kaelal... sygasin... mõtlesin ... luulud... Üritasin edasi... siis aga võtsin telefoni ja vaatasin telefonivalgesega patja... oi vittu. lutikas jookseb just minema. Kiirelt panin suure tule põlema, ja vaatasin lina alla, tere päkapikk, seal oli u 5 lutikat, kes tahtsid peitu joosta. Olin suht hysteerias ,sest teadsin, et sain hammustada ja täna magada ei saa. Kuna pärast sellist asja on sul psyhholoolilinge trauma ja sa tunned, et nad närivad sind kogu aeg. Kuna aga ma seda kõike ette teadsin, siis võtsin kohe unerohu sisse ja poole tunni pärast magasin nagu uinuv kaunitar. Äratus oli 7, pidime tööle minema, mainisin hommikul ka F-ile, et meil ikka probleem, et bedbug majas. Tööpäev läks kiirelt, panime jälle aknaiduksi kokku. Mitte midagi keerulist, aga samas arendab. Pärast tööpäev käisime lammarist läbi ja uurisime, palju meie auto ukse tagauks maksab. Tuli välja et 100 doltsi tahavad. Polegi kallis. Läheb vist varsti äriks. Kui aga meie koju tagasi jõudsime ja tuppatulime, nägime, et F oli minu voodi linad ja kõik ära võtnud ja madratd pysti ja myrgilõhn yleva. Selge, ta oli myrgitanud. MIna aga võtsin enda taskulambi kohe ja vaatasin lutikate lemmikelupaika, peatsi juures pilu sees., Ja mis te arvata, eks mulle sealt tundlaid lehvitades vastu vaatas? SEE SAMA KURADI PERSEAUK LUTIKAS, mul õnnestus neid kusjuures hommikul ärgates 3 tykki maha lyya ja pärast veel 6 tk. Siis aga loobusin, sest myrk tapab neid ainult kui otse peale lasta. Koju tulles nägin enda voodi sees u 15 lutikat...igas suuruses... Vaadake kallid inimesed, see on kõige hullem karistus, mis kellelegi kaela saata... kes pole kokku puutunud, ei kujuta ette ka... sest tõenäoliselt ei saa me paar järgmist ööd ka magada, kui unerohtu poleks, sest terve keha sygeleb. Ootasin õiget hetke, et F ile mainida, aga ei saanud, kuna too istus juba pikemat aega yleval ühe Ahmediga (tyyp, kes siin ööbib, tundub suht ok, ainuke jama on see, et ta on pede, kuidu tal on tuyruk... suitsukatteks). Viimaks kobosime ka yles ja need olid seal juba pikemat aega viskit joonud. Ühinesime veiniga. Jutu käigus mainisime ka F ile ära meie mure: "Frank, kas ma saan täna teises toas magada?" . Oli põhiline. Noo täna ma tegin ennast nii kehtivaks, kui ma yldse olla sain ja tegin F ile selgeks, et kutsu homme putukatõjrje ja lase teve tuba ära puhastada, sest minu voodi sees on u 30 bedbugi ja nende munad. Kui need majja edasi pääsevad, siis on ärvil kriips peal. F sai asjast aru, kuigi ta ei uskunud, et ma bedbugi nägin, sest ta arvas, et nad nii väikesed, et neid näha pole. Homme näitan talle. Üleval Frrangi juures on päris mugav olla. Kõik on hinna sees :D. Väike vein ja kui pissihäda tulebki, siis lähed rahulikult kasvõi veinipokaaliga vetsu ja istud seal rahulikult ja loed autoajakira. Hetkel aga tegin Frangile selgeks, et me seal toas magada ei saa ja ma läksin tagasi sinna tuppa, kus ma olin enne. Vaatega ooekanile. Oeh. Ma olen suhteliselt 90% kindel, et keegi teist pole kokku puutunud lutikatega. Või noh 10% on siis järelikult.

The All Mighty Bedbug Killer,


Raiki Kalda.

No comments:

Post a Comment