Monday, September 29, 2014

Töö juures safe

Esimest korda hommikul oli tunne, et tahaks pikemalt magada, kuigi voodi on tegelikult väga mugav. Lihtsalt saime natuke hiljem magama, kuna vaatasime filmi Warm Bodies lõpuni. Hommikul küsisime töö juures kohe ära, et kui me Banana Barracksist lahkume, kas siis nende poolest oleks see ok ja me tööst ilma ei jää. Mõlemad saime positiivse vastuse. Hea tunne oli tööpäeva alustada J Mina tegin päev otsa deleafingut, ehk siis lehtede lõikamist ning Helina samal ajal lappis niisutusüsteemi... mis teeb minu töö selle võrra raskemaks, et niisutussüsteem peab sellel ajal töötama, kui seda parandatakse, sest muidu ju ei tea, milline sprinkler ei tööta või kus leke on. Ja kui süsteem töötab ja mina pean puude all lehti lõikama, siis loomulikult saan ma ju läbimärjaks... :D Täna lõikasime hästi kõrgeid puid ja kael nüüd suti kange. Aga muidu läks tööpäev kiirelt, kõrvaklapid kõrvas kogu aeg ja muusika käib. Pauside ajal vahetan märjad sokid kuivade vastu välja ja jälle hea tunne olla. Eile tegime tibuga suure koguse kanakarrit. Oi kus see sai hea. Pärast tööd kokkasime jälle homseks söögi valmis, ehk siis riisi ainult tegime juurde, kuna karrit oli veel küll. Väike poetiir ja jalutuskäik ja nüüd tuttu ära. Homme pärast tööd räägime siis hosteli juhatajaga, hoidke meile pöialt siis ;)


Deleafingu Raiki.
1. See siis üks minu kolmest tööst, süstin pmst diiselkütust lõigatud taimedesse, et nad sureks. 2. Sama. 3. Minu tiim. 4. Supervisori koer. 

No comments:

Post a Comment