Friday, September 26, 2014

Nädalavahetus koidab.....

Raiki läks hommikul 5.30-ks, mina 6.30-ks tööle. Tal hakkab töö üks tund varem ja lõpeb kell 12.30, minul kestab reedeti 15.15-ni. Mina sain õue, mis mulle meeldib, või noh, on täitsa tore töö. Minu tööks on kogu veesüsteemi parandamine, parendamine ja uuendamine. Mina olen Eesti mõistes torunaine :D. Igatahes parandan katkiseid vihmuteid, lekkeid, nt, kui banaanipuu on toru peale kukkunud, tõstan selle ära, siis lõikan toru läbi, panen ühendusjublakad vahele, kruvin kinni jne. Muidugi saan ma selle tööga läbimärjaks. Eile kallasin kummikust korraliku hunniku vett välja. Aga....kuna Austraalias on kuum ilm, siis haigeks ei jää. Enamasti on torud katki Raiki töökaaslaste tõttu. Nende tööks on labidaga juurikate läbilõikamine, mis kiiruga võib kaasa tuua ka katkise toru. Raiki tegi ikka enda tavapärast tööd. Lõpus sai neil päev läbi varem, sest põld sai otsa ja siis nad hakkasid käisid krokodille otsima jms.

Ahjaa, täna tegin tutvust elusloodusega. Ühe toru sees oli madu, kelle soolikad tulid ühest august välja. Haises küll hullusti. Pärast nägime paari meetri kaugusel suurt 2-meetrist känguru, siis teisel pool teed oli 1,5meetrine Goanna. No, mida veel.......

Nüüd teeme tutvust enda jaapanlastest toakaaslastega.


Mõnusat algavat nädalavahetust


H.

No comments:

Post a Comment