Wednesday, September 10, 2014

Jälle tööl....ja Raikil on kopp ees

Hommik algas ikka, nagu alati. Alustasime tööpäeva 9-st. Raikil oli hommikust kohe töpöst kopp ees. Olime tööl kella 13-ni, kui tuli Les (peremehe sõber, kelle juures ka koerad nädala olid, kui meie Birdsvilles olime). Ta ütles, et soovib massaaži. Tal on laud ja massaažiõli ja kõik vajalik mant juba enda sõbra juurde viidud. Ütles, et peremehega kõik räägitud ka. Küsis, palju ma raha selle eest soovin. Kuna ta ise on massöör, siis küsisin vastu, et palju ta pakuks. Ta küsis, kas 80$ pooleteise tunni eest oleks normaalne. Einojah :D 55€-st just ära ei ütle. Olin nõus ja ta sõidutas mind enda sõbra juurde. Tegin massaaži ära ja siis tuli sõber ka kohale, kes ütles, et nende kolleegil on väga hullud valud- võtab 12 tabletti valuvaigisteid päevas. Helistas kohe talle ja andis toru mulle. Ma ei osanud nagu midagi rääkida. Kas tahad massaaži??????........ No, jutt jäi nii, et ma pidin talle siis helistama. Eks vaatab, hetkel tundub hästi imelik, et ma teen peremehe sõbra Lesi sõbrale kolmanda sõbra majas massaaži. Nojah, homme on uus päev, eks vaatab..... Samal ajal olid Raiki ja Eloise niisama passinud, sest ühtegi inimest ei olnud. Mingil hetkel  läks kiireks ja siis tulin juba mina. Lasime õhtuni välja. Me saime varem töölt ära, sest bensiinijaam pandi kinni ja me tahtsime veel enne duši alla minna. Perenaine jõudis ka koju, aga ta pole meile siiani „tere“ tulnud ütlema. Imelik......

Olge tublid, nagu ikka.....Meil on siin nüüd kevad...... J Jubepalav......37 kraadi ja sees kohvikus on 44,2.

Saadame teile päikest!


Helina

No comments:

Post a Comment