Thursday, September 18, 2014

Meie lahkumine paradiisist

Hommikul käisin jooksmas, kui Raiki veel põõnutas. Ma ei oska seletada seda imelist tunnet, mis valdab hommikul kell 7.30, kui rannas on vaid üks inimene koos minuga. Mõnus hommikujooga ja kõndisin tagasi. Hommikusöök ja alustasime koristamistööd tund aega varem. Koristasime 2,75 h ja siis tuli meil üks telefonikõne. Just rääkisime, et nagunii kutsutakse kalabaari tööle. Aga ei....kõne tuli Bananabarrackist (backpacker Tullys, mis otsib tööd banaanifarmides). Öeldi, et mulle oleks töö banaanifarmis. Aga.......ma peaksin kell 13 olema Tullys tutvustustunnil, kus tehakse teste jne. Kuna sinna oli alla tunni ja Tullysse 30 km, sealhulgas umbes 10 km käänulist mägiteed, siis otsustasime enda vahetuse 15 minutit varem lõpetada. Rääkisime ülemusele, et peame kähku minema, ta oli kohe nõus. Jõudsime Tullysse, ajasime paberimajandust ja siis läksin mina infotundi. Kõigi eelduste kohaselt tuleb buss mulle kell 6.10 hommikul järele ja tööle ma lähengi. Olen ainuke tüdruk meie backerist, kes sinna sai. :D Pärast pidime tagasi Jackaroosse minema, et peremehele öelda, et lähme ära. Ootasime hetke ja läksime üles, kus oli peremees kogu meeskonnaga. Ma jõudsin öelda: „Jade, we have sth to tell you.....“ ja peremees ütles, et me lähme ära, eks......Nad olid meie peale kihla vedanud, et tuleme 5 minuti jooksul üles ja ütleme, et saime töö vms. Pakkisime asjad ja tulime ära. Peremees oli hästi muhe, tänas, et koristasime ja soovis edu. Nüüd jõudsime Bananasse tagasi, kus me peame olema, sest muidu ma ei saaks tööd. Raiki on hetkel ootenimekirjas. Loodetavasti saab järgmisel nädalal midagi. Saime hetkel ainukesed vabad kohad 10stesse tubadesse. Oleme erinevates tubades. Mina astusin enda omasse sisse, kus ei olnud vaba põrandapindagi. Muidugi rääkimata voodist, mis pidi minu oma olema. See oli teiste riideid jms pungini täis. 5 h jooksul ei ole keegi seda sealt ära koristanud. Meil tuli vässu peale ja nüüd ööbime Scoobys, sest üheksa inimesega arvestada on ikka suht ulmel, eriti kui nad joovad öösel kella 3ni, sest meil hakkab öörahu kell 3.30 :D Edu.......See backer on ikka jubemust ka. Kui Jackaroo oli nii puhas, et kuskilt ei olnud lihtsalt enam midagi puhastada, siis siin elavad meil kohalikud linnud siinses kraanikausis.

Nüüd siis tuttu ära J

Pidage vastu, varsti on nädalavahetus!

Helina

Koristustiim....Kalda-Muld

1 comment: