Wednesday, April 15, 2015

Maod, lehmad ja muud loomad.

Ööbimiseks leidsime ühe puhkeala, kus ametlikult telkida ei tohtinud, aga seda me ju ka ei teinud, vaid ööbisime Scoobys J Hommikul avastasime, et see oli paarkümmend meetrit ookeanist ja hästi ilus paigake. Ärkasime linnulaulu saatel kella 8 ajal, tegime hommikusöögi ning liikusime paar km eemale ühe lookout’i juurde, kus puht juhuslikult nägime pikka madu mätta peal peesitamas... Liikumatult ja täielikus rahus. Lootsime näha ka hülgeid, kuid kahjuks see meil ei õnnestunud... Neid lihtsalt polnud sellel ajal seal. Jätkasime oma trippi ja jõudsime Koaalaparki. Nägime paari koaalat puu otsas, kes väga aktiivset liikumist ei näidanud, aga seda loomulikult sellepärast, et nad magavad 20h päevas ju... Järgmine punkt meie graafikus oli Churchilli saar. Kohe Philipp Islandi kõrval, pidime sõitma üle üherealise silla. Hiljem saime teada, et üks onu ostis selle saare valitsusest ära ja hakkas seal piimakarja kasvatama. Nüüdseks on seal suur talukompleks, mis meenutab väga meie vanu rehielamuid ning taluhooneid, koos lautade, metallitöökodade, lammaste ja kõige muuga. Helina sai lehma ka lüpsta korra :D Udarast tuleb otse 12% piim, päris kange või mis? Kõige põnevam oli lamba pügamine. Onu näitas meile ette ning tegi seda u 4 minutiga... jap terve lammas pügatud ja kogu vill ilusti ühes tükis. Vanasti tehti seda kääridega, kuid nüüd elektrimootori abil töötava masinaga. Meenutab meie juukselõikamismasinat, aga robustsem. Kui minna lambapügamisse tööle, siis makstakse 3 $ lamba pealt... jap... tükipalk. Tüüp rääkis, et kui ta kiirelt teeks, siis suudaks teha 25 lammast tunnis ja nii jätkata 2 tundi katkematult ja siis peab puhkama, sest see võtab selja, randmed ja põlved päris läbi. Maailmarekord oli miski 350 lammast 8 tunniga... ulme, see teeb miski 50 lammast tunnis... Kui lammas pügatud, siis kasvab talle vill tagasi alles aastaga. Huvitav oli veel ka borderkollit näha, kes oli loomulikult lambaid karjatama pandud. Ulme, kuidas koer ikka peremeest mõistab ja lambad enda taktikepi järgi tantsima paneb. Mõnus maalähedame päev oli. Pärast saarepuhkust seadsime gpsi Melbourne peale ja tuttava linnaosa suunas nimega Ivanhoe. Läbi liiklusummikute jõudsime pimedaks kohale ja nüüd oleme Ivanhoe Hotelli lobis netis J Homme tuleb linnapäev, saame Barbaraga kokku ja vaatame kesklinna uuesti üle.

Puhkuse Raiki

Pingviinid. Kahjuks küll topised, sest väljas neid pildistada ei tohtinud. Paremal on see vanaisa Pingviinipoeg Lolost.
 Kaksikud.
 Pinguparaad.
 Scooby ja idüll.
 Madu võtab päikest.
 Selfiiiii.
 Pingviin.
 Mängin koaalaga.
Tibu esimene kokkupuude lehmalüpsmisega, sai ilusti piima kätte küll.