Sunday, April 19, 2015

Kõle ilm ja rääkivad WCd.

Öösel sadas nagu oavarrest ja Scoobys kiskus nii jahedaks, et kookisime teise teki ka panipaigast välja. Teada on, et Helina kehatemperatuur tõuseb öösel vähe kõrgamale, justkui oleks palavik, aga tegelikult see normaalne, ning oi kus ma surusin ennast täna öösel vastu teda, et sooja saada :D Hommikul sõitsime Geelongi oma traditsioonilisse ilusa vaatega kohta, kus pesime eski ära ning käisime ka ise pesus. Sealt sõitsime edasi Williamstowni linnaossa, kus pidavat raamatukogu olema. Lootsime neti leida. Jei, pidin ainult näitama, et ma Austraalias elan. Huvitaval kombel Darwini ehk põhjaterritooriumi juhilubade põhjal nad väga ei uskunud, et ma siin kohalik olen. Aga kui näitasin pangaväljavõtet, kus peal Maffra aadress, siis regati mind rõõmuga kasutajaks ning saime nautida kiiret ja piiramatut netti. Seda aga ainult 1,5h, sest see pandi juba kell 17 kinni. Saime vajalikud asjad ära tehtud, nagu check in lennule, bussimarsruut auto parkimiskohast lennujaama jm. Õhtuks sõitsime Altona linnaossa, kus kunagi juba ööbisime siin rääkivate WC juures. Õhtusöögiks nuudlisupp kanafilee ja kikerhernestega ning magustoiduks 4 pisikest kaneelisõõrikut chaiga. Tuul nii suur, et vast ei puhu Scoobyt ümber. Lühikeste riiete arv käsipagasis vähenes ühe paarini ning plätad ja jooksutossud jäävad ka maha :D