Wednesday, February 11, 2015

QA ja kuum päev

Täna on jällegi üks NENDEST päevadest, mil mul tuleb jututuju :D Täna oli minul QA ehk „Quality assurance“ ehk kvaliteedi tagamine. Minu tööpäev algas 7, Raikil 6.45 kastipesu peal. Mina pidin õues treilerite vahel jooksma ja korjama kuuest-seitsmest kastist salatiproove, küsima juhilt/väliselt ülevaatajalt, kust see salat on lõigatud, kellele läeb, mis päevaks jne. Läksin kontorisse, kus kaalusin salati, spinnisin käsispinneriga sellest vee välja, kaalusin selle uuesti ära. Hindasin salati kvaliteeti ehk jõllitasin igat salatilehte ning kaalusin iga lehe ära, kui seal oli nt keemiline kahjustus, muljumine, füüsiline vigastus, putukatest jälgi või muud defektid (mul on juba kõik kahjustuste erivormid tänu igapäevasele tööle teada). Lõpuks pidin kõik andmed arvutis olevatesse failidesse kirja panema, raporteerima, kui mingi protsent oli liiga kõrge, salatilehti mõõtma ja siis kahte erinevasse arveraamatusse kõik andmed sisse kandma. Iseenest tehtav, aga hästi palju paberitööd ja ilmselgelt vastutust, kui paned mingi asjaga pange, nt kirjutad teise firma, kes selle saab, võib asi hapuks minna. See oli mul esimene päev, nii et hullu ei ole midagi. Minu tööpäev lõppes 11.15, mis oli oodatust kauem. Minu töökaaslased pesid täna salatit vaid 1,5 tundi, siis pandi õue käsitsi kaste pesema. Tuli välja, et umbes 30 alusetäit on vaja pesta, mille peale võite arvata, kui hapud näod kõigil peas olid, arvestades fakti, et eile öeldi, et tuleb kahetunnine tööpäev ja keegi ei võtnud sööki-jooki kaasa, kaasa arvatud mina. Raiki teadis ette, et tal tööpäev 17ni. Mul lubas ülevaataja ära minna ja ütles, et homme teen sama tööd, kuigi oleks vaba päev pidanud olema. Raiki teeb kastide mahalaadimist. Lisatunnid-tore, meile sobib. Algus 6.30-perfektne. Hiljem helistab Raiki, et kastipesijad saadeti koju, sest liiga palav oli, mis on muidugi hea, sest kellelgi ei olnud sööki ja hommikusöögist oli juba seitse tundi, aga meie jaoks tähendab homme jällegi kell 2.30 äratust ja kella 4-st tööpäeva algust. Kuulge, olge normaalsed.....Laupäeval ka kell 4, nii et Helina ja Raiki, no sleep for you. Sel hetkel läks küll tuju ära. Selle peale kirjutasin exelisse oma loodetavad töötunnid ja seega sain teada oodatava palga- no, ei ole hullu, saab hakkama, motivatsioon tõusis kohe.

Läksin Raikile 17ks töö juurde järele. Nüüd kodus. Ostsin endale kokteili, kohe oli tunne, et on lihtsalt vaja, mida ei ole juhtunud viimase poole aasta jooksul küll kindlasti veel kordagi.

Magama ära, et homme tööle minna.


Helina



 Raiki pere saadetud pakis olev pusa-fliis mulle (täpselt paras, kuigi näitas, et 152 cm pikkusele päkapikule)
 Meie imelise paki sisu. Need pudelid olid Aliexpressiga Hiinast, seega see teine pakk. 
Raiki pusa-fliis, mis sobib selga nagu valatult!

No comments:

Post a Comment