Tuesday, February 24, 2015

Head vabariigi aastapäeva!!! Ja palju õnne sünnipäevaks!!! Mulle!!! :D

Tänane päev on olnud nii super J Päev algas minu jaoks kell 4:45, kui uksest astus pimedasse tuppa tibulinnu, kellel käes täies hiilguses särav läpakaekraan ja seal ühendatud skype kõne Eestiga, ehk siis minu perekonnaga. Nimelt on minu isal sünnipäev 23.02 ja nad juhuslikult pidasid minu isa 50ndat juubelit ning kell oli neil parasjagu saamas 19:45, kui kõne loodi ning mulle sünnipäevalaulu lauldi. Kuid mitte ainult pere, vaid kõik ~40 külalist :D Mina olin voodis teki all nagu piraat, kes üritas ühe silmaga ekraanile fokuseerida, et aru saada, mis toimub. Õnnesoovid üle antud, tuli tibu küpsisetordiga (ise tehtud), mille peale oli tehtud 17+10. Ehk siis ma sain 17 aastaseks, aga et passi järgi ka klapiks, siis tuleb sinna 10 juurde liita. Veel oli tibul mulle kõige vingem sünnipäevakaart! Laulev kutsa „ta-ranta rant ara, ta-rara ranta ta, ta-ranta rant ara, tarararararaaaa.“ Mehiko stiilis. Ja lisaks veel 2h masaaži pilet tibult ja shampus ja küpsised. Päev oli juba nii lõbusalt hakanud. Jõudsin tööle ja ülevaataja laulis mulle sünnipäevalaulu ja töökaaslased eraldi veel. Meil oli küll täna parajalt pikk tööpäev, kuid see eest läks see nii kiirelt ja lõbusalt, et lausa lust oli täna tööd teha. Palusime paar päeva tagasi ülevaatajalt kell 15:00 täna ära saada, kuid läks nagu läks ja lõpetasime kell 16:10. Ei ole hullu, tibu pidi natuke plaane ümber tegema ja kõik õnnestus J Pärast tööd koju, pessu ja tibu kiirustas takka... ma ei teanud täpselt kuhu... Läksime kohvikusse, kus müüakse superhead kohvi ja tibu ostis meile mõlemale cappuccino ja ei lubanud lonksugi võtta... Jõudsime tagasi koju, kui tibu teatas, et see Vana Tallinna pudel, mis mel Eestist kaasa võetud oli ning mõeldud ühele toredale inimesele Austraalias, on nüüd hoopis minule, sest toredamat inimest maailmas ei anna leida J Nii me siis jõime kohvi Vana Tallinnaga, mis veel tahta :D. Ja siis andis tibu veel ühe kingi üle, millest pikemalt ülehomses blogis ;) Pärast seda läksime aga sööma, kuna korralikud söögikohad olid kinni, siis läksime mingisse hiinakasse... Ja pettusime 110%. Tellisime Tom Yum supi ja kanasupi. Kui minu Tom Yum oli vürtsikas leem tomati ja ananassiga, siis tibul oli klistiiris leotatud shampinjonid ja kanapüree... Pärast tellimuse kätte saamist uurisime, et kas saaksime Helina supi ringi vahetada ja tuli vastu halin, et oleme juba selle supi ära küpsetanud ja peaksite selle eest lisa maksma. Nu tutkit, sõime supid ära ja maksime ära ja tulime ära. Ei mingit nägemist, ega miks teile see supp ei maitsenud ega midagi. Kui ma oleks toidukriitik, siis nad oleks -1 punkti saanud. Teenindus 0, maitseelamus -1. Hommikul sain veel kaks üllatust lisaks, nimelt kinkis üks majakaaslane 6paki õlut ja kaardi :D Ja teine oli tähtsam üllatus. Nimelt kinkis Helina perekond meile puhkuse 2h ida suunas asuvas rahvuspargis, kus saame surfi, puhkust ja massaži nautida. Selle võtame peagi kindlasti ette. Tänud! Tänane päev on olnud nii tore. Loomulikult tahaks ka majakaaslastega pidu pidada, kuna aga homme pean kell 7:00 kastide mahalaadimises olema ja tibu alustab kell 7:45, siis jätame pidutsemise homme õhtusse, sest siis meil jälle 2 vaba päeva.

Ja teist korda elus oli mul isaga samal päeval sünnipäev :D Kuna Eestis oli veel 23. kuupäev ja meil juba 24 J

Head vabareiigi aastapäeva ja nautige pingviinide paraadi.


Raiki, kes sai 17+10.

 Kell on 5:00 hommikul, tibu tegu küpsisetordi ja kinkis laulva kaardi :)
Pettumus suppide osas :D

1 comment:

  1. Mu käsi näeb välja, nagu protees või nuudel....hahahahah....

    ReplyDelete