Friday, February 27, 2015

Ma ei teinud mitte midagi...

Raiki läks 4.30ks tööle, mina jäin koju magama, sest ideaalis pidi see meie viimane puhkepäev olema. Põõnasin 8.30ni ja sealt edasi ei teinud mitte kui midagi. Jube, jube, jube. Endal nii piinlik kohe. Raiki tegi 10 h tööd, aga mina olin toas ja oigasin enda jalatrennist valusaid lihaseid. :D:D:D:D  Nüüd magama, et homme jälle 2.30 üles ärgata, jeiiiii.... Tänasest nii palju, et ühel hetkel küsis majaomanik, kas ma olin siin, kui politsei eile majas käis. Mähh?????? Mis?? Miks? Ta ütles, et kedagi otsitakse taga. Mingid jamad kaelas. Tuli välja, et ühel poisil on 20 000 $ jagu maksmata arveid. Nüüd politsei käib taga ja küsitleb kõiki. Hetkel ei saadud teda kätte ja mees ütles, et läheb Melbourne ära. Nii palju siis meie draamadest :D



Helina

No comments:

Post a Comment