Thursday, February 26, 2015

Parim sünnipäevakink!

Heihei. Eile pidutsesime kella 23ni, sest teised tüübid pidid kell 4:00 tööl olema :D Kõik olid pool-joogised, kuid said ikkagi üles ja tööl nad käisid. Mina põõnasin 9ni. Ärkasime ja nautisime vaba päeva. Helina käis hommikul juba jooksmas ning pärastlõunal tegime ka jõusaalisessiooni, mis väga kergelt ei läinud, sest eilne tarvitatud alkohol andis kehas tunda :D Tibu kinkis mulle sünnipäevaks Fitbit Surge Smartwatch and Sport trackeri. Ehk siis eestikeeli kell, mis mõõdab pulssi, loeb samme, läbitud kilomeetreid, monitoorib und, äratab sind üles värisema hakates, GPS liides jne jne. Ning ühildub ka telefoniga ning näitab sissetulevaid kõnesid ning sõnumeid. Ma imestan, kuidas ta suutis leida just minu jaoks ideaalse variandi. Mingil ajal hakkasin neil silma peal hoidma ja googeldama, aga küll tuuakse ühe jaoks miinused ja teise jaoks plussid välja. Raske on leida just seda ideaalset. Kuid tibu leidis selle ja läbi suurte sehkelduste ka ära tellis, sest see tuli siin alles paar nädat tagasi välja. Igaljuhul olen nii õnnelik, et mul just selline kallis tibulinnu on!

Täna tuttu ära, sest pean homme 4:30 tööle minema, et käsitsi kaste pesta :) Mis on üks lihtsamaid töid üldse, aga veits nüri lihtsalt. 


Spordi-Raiki.

Õnn silmis!

No comments:

Post a Comment