Sunday, March 8, 2015

Naised, naised, naised...

Hommik algas meil väga uniselt. Keha ei saa ikka mitu nädalat jutti pikki tunde teha. Väsimus on õhtul kell 19 juba nii suur, et mine või magama ja und jätkub 12ks tunniks. Muidu oli päev normaalne, aga noh, need naised....Ülevaataja üks ajurakk kuumenes jälle üle ja hakkas nii segast panema, et hull kohe. Mul on temaga taktika olemas juba. Kui ma ikka tean, et mul on õigus, näitan seda välja. Ta ei kuula, küll aga näeb ja tunneb hästi, mis inimesel hingel. Talle tuleb näidata, et oled temast üle. Näiteks täna oli juhtum, kus ta ise ajas kõik sassi ning ta ka teadis seda, aga ei, kunagi ei suuda S seda küll tunnistada, kõik teised on alati süüdi. Ta karjus minu peale ja oli igatahes väääääga nõme. Ma ei ole ka täitsa narts, kes laseb endaga kõike teha ning muidugi saab ta sellest aru. Mida rohkem ta näeb, et inimesel ei ole sooja ega külma tema tujutsemisest, seda enam ta selle inimese kallal nokkima hakkab. Sel hetkel proovin kõike perfketselt teha, et tal midagi ette heita ei oleks. Raiki hüüdis kõrvalt meile: „Neli kõrge!“. Mis tähendab, et peame kastid talle neljakõrguseks laduma. Ma polnud veel midagi teinudki, kui ta juba hüüdis etteheitvalt: „Sa pead ka neljakõrguseks laduma....“ Hahhahaha.....Raiki hakkas kõvasti naerma, sest noh....ta oli ainuke, kes täiesti lampi neid kaste viskas. Mina vastasin (külmal, neutraalsel toonil): „Ma tean, jah.....!“ See ajas ta eriti närvi. Siis tuli minu juurde ja küsis: „Miks siin nii palju salatit maas on???! Mina vastu: „Ei tea!“...Aga endal oli muie suul. Ja nii ma lasingi mõnusalt ja heatujuliselt lõpuni. Oi, te oleksite pidanud nägema, mis fuuria mu kõrval kulli pilguga mind jälgis, äkki teen vea....Aga....no ei:D Lõpus tuli minu juurde: „Minu kallis Helina....jne...:“ Raiki ütles, et tal ajas see lause öökima :D Igatahes selline see naine on....kord parim sõbranna, siis vihavaenlane. Homme topelttasuga tööpäev, sest meil on Labour Day, mis tähendab, et pikk see ei tule.

Kõige imelisemat naistepäeva, kallid naised. Ärge unustage, et igaüks meist on imeilus enda unikaalsel moel ning kuskil on keegi, kes imetleb meie tegemisiJ


Helina

No comments:

Post a Comment