Heihei. Hommik, tööle, supervisor
oli tagasi ja täitsa normaalses tujus. Kõik sujus rahulikult. Paljud on juba
tõbised, Helina ka stabiilselt tõbine. Kui homme hommikul ikka parem pole, siis
jääb koju.
Sain tibu käest sünnipäevaks
kella, mis kõike monitoorib, aga paari nädala jooksul avastasin, et üks nupp
oleks justkui natuke sisse kinni jäänud. Nii me siis läksime eelmine neljapäev
Salesse Dick Smithi, sest tegelikult on see ostetud Dick Smith online poest.
Sealt öeldi, et neil seda veel müügil pole ja võin kella sinna jätta ja siis
paari nädala pärast uuele järele minna. Saatsin kukele. Siis soovitati
helistada online teenindusse ja mure ära rääkida. Nii ma ka tegin ja sealt
öeldi, et viiksin kella sinna samma Dick Smithi ja nemad saadavad mulle postiga
koju uue. Lihtne ja loogiline. Poes aga ei saanud nemad midagi aru, mis ma
tahtsin ja lõpuks lasid mul uuesti online poodi helistada ja siis see
teenindaja soovis kohaliku teenindajaga rääkida. Lõpuks saadeti online poest
neile meil küsimusega, et kas toode oli vigane ja sellele vastati „jah“. Öeldi,
et jätaksin kella sinna ja korras. Mul aga pole ühtegi paberit ega tsekki, et
ma kella sinna jätan. Kui seda küsisin, vaadati mind suurte silmadega ja lõpuks
prinditi see sama meilivahetus välja. Jäin siis kella ootama. Ja oligi täna tulnud,
tegin paki lahti ja hõiskasin enne õhtut... Nimelt on seda kella kahes erinevas
rihmasuuruses: väike ja suur. Minul oli alguses suur ja nüüd nad saatsid
väikese... Proovisin, kuid ei lähe see kohe üldse. Helistasin jällle online
teenindusse, kus üks india onu (kelle inglise keel on täpselt „u haf tu veit in
the lain söör“) minu jutu peale ütles, et otsib kohe lähima poe, kus see olemas
on ja annab tolle numbri. Ootasin 10 min jagu ja helistati ja anti number ja
pidin sinna helistama. Toru võtab vastu Melbourne Dick Smith ja teatab, et võin
sinna kellale järele minna, et ringi vahetada. Ma ütlesin, et ma ju sealt
mitmesaja kilomeetri kaugusel, aga temale oli öeldud, et tulen järele...
Helistasin uuesti online infoliini, kus õnneks oli naisterahvas, kes jagas
inglise keelt juba paremini. Rääkisin KOGU loo algusest peale ära ja viimaks
saime lahenduse, et viin kella uuesti Salesse Dick Smithi ja nüüd nad saadavad
õige kella uuesti koju. Ütlesin, et nad helistaksid või saadaksid meili sinna
poodi ette ka igaks juhuks. Ajasin kohe Scoobyle hääled sisse ja sõitsin Sale’sse.
Seal poes aga see sama lohh teenindaja ei teadnud asjast mitte midagi, vaatas
meili üle ja siis ablas alles asja välja. Jätsin kella sinna ja nüüd jään koju
ootama... Klinediteenindus missugune... :D
Meil tuli seinale number 14 J
Homme teen pildi, täna ei jõua.
R.
No comments:
Post a Comment