Monday, March 16, 2015

Haigus levib...

Heihei. Hommik, tööle, supervisor oli tagasi ja täitsa normaalses tujus. Kõik sujus rahulikult. Paljud on juba tõbised, Helina ka stabiilselt tõbine. Kui homme hommikul ikka parem pole, siis jääb koju.

Sain tibu käest sünnipäevaks kella, mis kõike monitoorib, aga paari nädala jooksul avastasin, et üks nupp oleks justkui natuke sisse kinni jäänud. Nii me siis läksime eelmine neljapäev Salesse Dick Smithi, sest tegelikult on see ostetud Dick Smith online poest. Sealt öeldi, et neil seda veel müügil pole ja võin kella sinna jätta ja siis paari nädala pärast uuele järele minna. Saatsin kukele. Siis soovitati helistada online teenindusse ja mure ära rääkida. Nii ma ka tegin ja sealt öeldi, et viiksin kella sinna samma Dick Smithi ja nemad saadavad mulle postiga koju uue. Lihtne ja loogiline. Poes aga ei saanud nemad midagi aru, mis ma tahtsin ja lõpuks lasid mul uuesti online poodi helistada ja siis see teenindaja soovis kohaliku teenindajaga rääkida. Lõpuks saadeti online poest neile meil küsimusega, et kas toode oli vigane ja sellele vastati „jah“. Öeldi, et jätaksin kella sinna ja korras. Mul aga pole ühtegi paberit ega tsekki, et ma kella sinna jätan. Kui seda küsisin, vaadati mind suurte silmadega ja lõpuks prinditi see sama meilivahetus välja. Jäin siis kella ootama. Ja oligi täna tulnud, tegin paki lahti ja hõiskasin enne õhtut... Nimelt on seda kella kahes erinevas rihmasuuruses: väike ja suur. Minul oli alguses suur ja nüüd nad saatsid väikese... Proovisin, kuid ei lähe see kohe üldse. Helistasin jällle online teenindusse, kus üks india onu (kelle inglise keel on täpselt „u haf tu veit in the lain söör“) minu jutu peale ütles, et otsib kohe lähima poe, kus see olemas on ja annab tolle numbri. Ootasin 10 min jagu ja helistati ja anti number ja pidin sinna helistama. Toru võtab vastu Melbourne Dick Smith ja teatab, et võin sinna kellale järele minna, et ringi vahetada. Ma ütlesin, et ma ju sealt mitmesaja kilomeetri kaugusel, aga temale oli öeldud, et tulen järele... Helistasin uuesti online infoliini, kus õnneks oli naisterahvas, kes jagas inglise keelt juba paremini. Rääkisin KOGU loo algusest peale ära ja viimaks saime lahenduse, et viin kella uuesti Salesse Dick Smithi ja nüüd nad saadavad õige kella uuesti koju. Ütlesin, et nad helistaksid või saadaksid meili sinna poodi ette ka igaks juhuks. Ajasin kohe Scoobyle hääled sisse ja sõitsin Sale’sse. Seal poes aga see sama lohh teenindaja ei teadnud asjast mitte midagi, vaatas meili üle ja siis ablas alles asja välja. Jätsin kella sinna ja nüüd jään koju ootama... Klinediteenindus missugune... :D


Meil tuli seinale number 14 J Homme teen pildi, täna ei jõua.


R.

No comments:

Post a Comment