Tuesday, March 10, 2015

Helina teeb ennast katki....

Natuke eilse majakaaslase avarii ja autode teema kohta veel. Hommikul teatas tüdruk, et helistas eile ise politseisse ja rääkis loo ära, nii nagu oli. Politsei ütles, et tal on õigus ja kuna autosid enam ei ole, ei hakka keegi mingit uurimistööd tegema. Kui Cambrai omanikud peaks veel raha välja pressima, peaks tüdruk politseisse uuesti helistama. Tüdruk oli niiiiii õnnelik J Mis aga minust, siis Raiki ei tahtnud eile kedagi ehmatada minu n-ö tööõnnetustega. Eile hommikul juhtus esimene väike õnnetus. Nimelt, kui olin enda igapäevast töökohustust täitmas-spinnerile minevat 3-4-meetrist voolikut, millel on suur metallkonstruktsioon otsas- liigutamas ja seda enda kohale tõstmas, otsustas see oma metalliotsa minu näkku lennutada. Õhtul oli keegi voolikule vindi peale keeranud ja kohe, kui seda liigutasin, vabanes pinge, mis kahjuks leidis minu parempoolse ülalõualuu üles. Hetkega olid pisarad silmas ja veremaitse suus. Osad pealtvaatajad lendasid kohe juurde, mille peale pani ülevaataja prõõkama, et miks kolm inimest niisama tööta seisavad, kui mind nägi, pani mu kohe istuma (kuigi ma korrutasin, et mul on kõik korras). Raiki käskis mul istuda. Ega midagi hullu ei olnud, pool suud oli päev otsa tuim, parempoolne lõikehammas omab nüüd imepisikest mikromõra ja huul oli natuke katki. Igatahes õhtul, kui läksin duši alla, suutsin enda varbad ukse alla kinni tõmmata ja õhtul, kui jalutama läksime, suutsin näpud ukse vahele jätta. Üks küüs on lilla, muidu kõik korras J Tänasega ei saanud vigatused otsa. Hommikul tõstsin kaste ning tunnen, et jube närvivalu lööb randmest, õigemini pöidlapoolsest närvist kuni käsivarreni välja. Nojah....Nüüd on siis teada, et parem käelaba ei liigu ühest asendist edasi ning kiirgav valu on siiani olemas. Teadsin, et tegu on karpaalkanali sündroomiga, mis tähendab randmekanalist kulgeva mediaanse ehk keskpidise närvi pitsumist. Pean käele puhkust andma ja teatud liigutusi vältima. Kuna tegu on parema käega, siis tihtipeale on tunne, et teetass hakkab käest kukkuma vms.

Tööl oli ka ulmeline päev. Aga.......ülevaataja vabandas minu ees....ooooo...tuli individuaalselt minuga rääkima, sest ta läks jälle hulluks. Minu jaoks ei tähenda tema vabandused küll midagi, aga noh, kui ta saab paremini magada, siis las ta jääda :D

Õhtul jõudsime ka jõusaali, kus lootsime 15-minutilise HIITi trenni teha. Tegime elliptical soojendust, kui jõusaali omanik tuli meie juurde ja pakkus meiga trenni teha. N-ö ringlev trenn, kus on viis jaama, igas oled üks minut ja nii neli korda läbi (ega me siis alla ei saanud ju jääda :D) Mõnus oli. TÄna viisime neile ka salatit. Reedel tuli mõte, et jõusaali omanikud on nii armsad, võiks pakkuda, kas salatit tahavad. Viisime Mesci, Nandost ja Kale e. lehtkapsast. 

Homme on parem päev


Helina



Tänasest ilmus meie tahvlile nr 13 :) Ted Jr tervitab teid maikaga, proovib meie jõusaali omanikuga samastuda :D

No comments:

Post a Comment