Mina suutsin magada hommikul ikka
rahulikult pea 10ni, kui tibu juba 7st üleval oli ja asjatas. Enne hommikusööki
käisime juba jõusaalis ära ja proovisime täna esimest korda HIITi. Mis tähendab
siis High Intensity Interval Training. Jooksime jooksulindil 18km/h 30 sekundit
ja siis 30 sekundit puhkasime ja siis jälle 30 sek 18k/h ja kogu see protsess
jätkus 15 minutit. Aeg läks kiirelt ja võttis ikka päris võhmale.
Hommikusöök/lõuna oli kell 11 ajal ja pärast seda läksime Sale’sse, sest minu
fitness kellal oli tekkinud üks mure, nimelt oli see juba algusest peale, aga
ma ei osanud sellele tähelepanu pöörata. Nimelt kolmest nupust üks oleks
justkui poolenisti sisse kinni jäänud. Läksime siis kohalikku Dick Smith poodi,
et seda ringi vahetada. Poisike heidab pilgu peale ja teatab, et jah, selle
saab ringi vahetada, saate uue toote. Aga kuna meil seda poes veel müügil pole,
siis peaksite ootama paar nädalat vähemalt... Mulle see ei sobinud, siis nad
pakkusid välja, et kuna see on netipoest ostetud, siis et ma helistaks sinna ja
uuriks, mis nad välja pakuvad. Küsisin, et kas nad ise seda teha ei saa?
Vastuseks tuli „ei“. Tuim klienditeenindus. Helistasin siis antud numbrile ja
sain mingi india onu otsa, kes rääkis sama aksendiga et „only u mai frend, spetsial
prais“. Lõpuks seletasin talle kogu teema ära ja ta ütles, et ma viiks kella
lähimasse Dick Smithi esindusse ja nemad peavad saatma kinnitusmeili online
poodi, et toode on vigane ja siis saadetakse mulle koju uus. Läksin poodi tagasi
ning poisike poes teatas pika otsimise peale, et mul on ikka mingit reference
numbrit vaja, aga mulle ei antud midagi. Selle peale öeldi, et helista siis
uuesti... Ma ju tean, et siis võtab kõne vastu uus inimene ja ma pean kogu loo
uuesti rääkima... nii läkski... Viimaks palus telefoniotsas olev, seekord
naisterahvas, inimene, et annaksin poe teenindaja toru otsa. Minutikese
rääkisid, kinnitasid mu juttu ja hakkas asi lahenema. Nimelt saadeti online
poest küsimus siia konkreetsesse poodi meili peale, et kas toode on vigane ja
nemad siis vastasid, et on küll jah. Sellepeale öeldi mulle, et jätke toode
poodi ja teile saadetakse uus. Küsisin siis mingitki tsekki või kviitungit, et
toote siia jätan, aga nad ei osanud esialgu mulle midagi anda... Lõpuks
prinditi see sama kiri välja ja oligi asi ants. Loodame, et tuleb siis uus
koju. Tegime veel natuke toidupoe shopingut ja riidepoe ning tagasi koju. Kell
oligi juba 17 saanud ja võtsime rahulikult, sõime ja lebotasime. Kui ikka pikad
päevad on, siis on kaks puhkepäeva täitsa vajalikud. Tibu jäi juba paar tundi
tagasi tuttu, ma ei hakanud teda enam üles ajama, et jooksma minna, las ta
puhkab, homme jõuab.
Tsautsau
R.
Minu tibulinnu!
Ja oleme lihavõteteks valmis.
No comments:
Post a Comment