Thursday, March 12, 2015

Käisime tibuga linnas.

Mina suutsin magada hommikul ikka rahulikult pea 10ni, kui tibu juba 7st üleval oli ja asjatas. Enne hommikusööki käisime juba jõusaalis ära ja proovisime täna esimest korda HIITi. Mis tähendab siis High Intensity Interval Training. Jooksime jooksulindil 18km/h 30 sekundit ja siis 30 sekundit puhkasime ja siis jälle 30 sek 18k/h ja kogu see protsess jätkus 15 minutit. Aeg läks kiirelt ja võttis ikka päris võhmale. Hommikusöök/lõuna oli kell 11 ajal ja pärast seda läksime Sale’sse, sest minu fitness kellal oli tekkinud üks mure, nimelt oli see juba algusest peale, aga ma ei osanud sellele tähelepanu pöörata. Nimelt kolmest nupust üks oleks justkui poolenisti sisse kinni jäänud. Läksime siis kohalikku Dick Smith poodi, et seda ringi vahetada. Poisike heidab pilgu peale ja teatab, et jah, selle saab ringi vahetada, saate uue toote. Aga kuna meil seda poes veel müügil pole, siis peaksite ootama paar nädalat vähemalt... Mulle see ei sobinud, siis nad pakkusid välja, et kuna see on netipoest ostetud, siis et ma helistaks sinna ja uuriks, mis nad välja pakuvad. Küsisin, et kas nad ise seda teha ei saa? Vastuseks tuli „ei“. Tuim klienditeenindus. Helistasin siis antud numbrile ja sain mingi india onu otsa, kes rääkis sama aksendiga et „only u mai frend, spetsial prais“. Lõpuks seletasin talle kogu teema ära ja ta ütles, et ma viiks kella lähimasse Dick Smithi esindusse ja nemad peavad saatma kinnitusmeili online poodi, et toode on vigane ja siis saadetakse mulle koju uus. Läksin poodi tagasi ning poisike poes teatas pika otsimise peale, et mul on ikka mingit reference numbrit vaja, aga mulle ei antud midagi. Selle peale öeldi, et helista siis uuesti... Ma ju tean, et siis võtab kõne vastu uus inimene ja ma pean kogu loo uuesti rääkima... nii läkski... Viimaks palus telefoniotsas olev, seekord naisterahvas, inimene, et annaksin poe teenindaja toru otsa. Minutikese rääkisid, kinnitasid mu juttu ja hakkas asi lahenema. Nimelt saadeti online poest küsimus siia konkreetsesse poodi meili peale, et kas toode on vigane ja nemad siis vastasid, et on küll jah. Sellepeale öeldi mulle, et jätke toode poodi ja teile saadetakse uus. Küsisin siis mingitki tsekki või kviitungit, et toote siia jätan, aga nad ei osanud esialgu mulle midagi anda... Lõpuks prinditi see sama kiri välja ja oligi asi ants. Loodame, et tuleb siis uus koju. Tegime veel natuke toidupoe shopingut ja riidepoe ning tagasi koju. Kell oligi juba 17 saanud ja võtsime rahulikult, sõime ja lebotasime. Kui ikka pikad päevad on, siis on kaks puhkepäeva täitsa vajalikud. Tibu jäi juba paar tundi tagasi tuttu, ma ei hakanud teda enam üles ajama, et jooksma minna, las ta puhkab, homme jõuab.

Tsautsau

R.

 Minu tibulinnu!
Ja oleme lihavõteteks valmis.

No comments:

Post a Comment