Friday, July 18, 2014

Triatlon.

Äratus, jooks 5 km, hommikusöök. Pärast seda võtsime kindla sihi jalgratta laenutusse. Hind neljaks tunniks 30 dollarit kaks ratast. Eile kutsuti meid ühele töövestlusele linnast välja. Kuna meil veel autot pole, siis mõtlesime rolleri rentida, kuna aga jalgratta laenutus oli poole odavam, siis otsustasime selle kasuks. Helina sai korviga naisteka ja mina meesteka. Tundusid esialgu normaalsed. Suunaks oli 18 km linnast välja. Esimese kahe kilomeetriga avastasime, et käiguvahetid on mõlemal jalgrattal natuke puudulikud, kas siis ei vaheta või viskab keti maha. Minu jalgratta iste oli enamvähem, kui seal poleks tagumiku all olnud kahte raudmunakat, mis kogu sõidu häirisid. Helina sai alles kolmandiku maa peal aru, miks tema peab tegema pedaalidega kolm ringi kuid mina ainult ühe – nimelt tema jalgratas ei tahtnud algul üldse ühelt poolt käiku vahetada, tegime pit-stopi ja asi korras. 18 km veidi enam kui tunniga vastutuult ja mäest üles-alla. Siuksed lauged mäed, nagu aeglane väsitamine. Jõudsime kohale, ootasime juhatajat 10 min ja vestlus kestis 5 minutit :D Jätsime CVd sinna ja öeldi, et paar vestlust tuleb veel ja esmaspäeval annavad teada, kas kutsuvad teise vooru või mitte. Nende eelistus on muidugi 6+ kuud tööle jäävad inimesed ning kohalikud. Eks näis. Tagasi läks natuke kiiremini, törts alla tunni. Päike hakkas siis juba lagipähe, sest sõitu alustasime kell 10:30 ja lõpetasime tagasi tulles kell 13:00. Puhkasime toas natuke jalga, sõime ja hakkasime vaatama autosid ja odavamat majutust. Sest kui tööle ei saa, siis hakkab see 90 dollarit päev varsti liiga tegema. Ja et triatlon oleks ikka täiuslik, siis tegime ka väikese ujumise. Ja tagasi tuppa ja uuesti autosid vaatama. Ühesõnaga sportlik päev. Täna on ju reede ja hostelis käib all selline pummeldamine, et kui tahtsime õhtul jalutama minna, siis ei mahtunud möödagi neist. Iga päev tuleb uusi mõtteid ja plaane, mida edasi teha. See on justkui doominoefekt, et kui lükkad ühe kivikese ümber, siis hakkab see teisi mõjutama. Ehk siis tuleb õige kivi ümber lükata ;)

Raiki.
Väike rattasõit 36 km tuule ja 30 kraadiga :)