Wednesday, July 23, 2014

Austraalia telgitagused.

Eile õhtul olime samas kohas, kus ikka. Raiki võttis joogivett, kui järsku kuulsin karjatust ja järgmisel hetkel nägin kolme vihmutit täisvungil Raiki suunas pritsimas. Raiki: „Alguses arvasin, et maa sees on mingi toru lõhkenud, siis mõtlesin, et mingi elukas tuleb maast välja, lõpuks taipasin, et see on asfalti peidetud vihmuti.“ Igatahes tagasi jõudes oli ta läbimärg. Õhtu tõotas tulla vaikne, mingid hipid küll istusid kuuekesi enda vani katusel, aga kõik oli vaikne. Kuid mingil hetkel keset ööd kuulsime katkematuid trummilööke. Natuke aega hiljem kellegi kahtlast laulu- nagu nõia sajatusi. Olgem ausad, absoluutselt ei saanud magada. Hommikul läks Raiki kõrval asuvasse WC-sse, mille uksele oli kirjutatud „ BACKPACKER WITCHES RULE“. Nojah, kahtlane ta on. Igatahes tegime hommikusöögi ära ja mina läksin tööle. Tööl teine päev ja tegelikult ka viimane. Igatahes olen massöör, mis alguses tundus eriti lahe, et Raiki selle tööpakkumise leidis. Kui ma neljapäeval helistasin töökuulutuse suhtes, jäeti kohe mulje, et ma oleksin sobilik kandidaat. Esmaspäeval käisin seal ja siis räägiti kõik tööülesanded ära. Vähemalt nii ma arvasin. Kõik ruumid olid väga korralikud, tööülesanded: teen klassikalist massaaži vastavalt kliendi ajalisele soovile. Teisipäeval öeldi, et tule tööle. Olgu, olin kohal. Siis tuli päris omanik kohale, kes on hiinlane ja inglise keel täiesti olematu. Pmts, You go, do, girl come, you go. Kuid kahtlaseks läks jutt siis, kui järsku hakati rääkima, et, kui küsitakse „Spetsiaalset massaaži“, siis saada nad sinna ja sinna (näitas kõrval asuvaid massaažisalonge) või siis meil on ka üks tüdruk siin taga, kes (muidugi seda kordagi välja ei öeldud, aga meie mõistes prostituut) pakub ka teenust. Ma siis küsisin, et mida te täpsemalt „spetsiaalse“ alla mõtlete. No, ma parem ei kirjuta sellest, aga kõike seda, mida üks L teeb. Alguses ma ei saanud nagu ikkagi aru, et nagu, mis mõttes.....me siin teeme massaaži ja samas asutuses toimub selline tegevus??? Mul oli hästi armas kolleeg- jaapanlane, kes hakkas mulle kõike selgitama. Igaks juhuks küsisin ikka massaaživõtted üle, et ikka oleks kindel, et mina teen AINULT TAVALIST KLASSIKALIST massaaži. Jah, niii ta oli. Igatahes, rääkisime mitmeid tunde, ühtegi klienti ei olnud, mida rohkem ma küsisin, seda hullemaks olukord läks. Mul hakkas halb, isegi, kui ma istusin diivanil, hakkas pea ringi käima, mul läks täiesti söögiisu ära. Minu mõte oli: „Kas see on võimalik, kas ma olen tõesti sellises kohas?????“. Mulle ei jõudnud see enne kohale, kui üks mees tuli sisse ja küsis kohe otse „spets massaaži“, ma läksin sekundiga näost punaseks. Ütlesin, et olgu, seal taga on üks tüdruk, kes seda teeb ja teine jaapanlane suunas ta ruumi. Ma tahtsin sealt ära minna, aga ma olin tardunud. Selleks ajaks olin kuulnud juba kõiki jutte meestest, kes on tegelikult abielus, aga ikkagi käivad siin. Igatahes, oli pool tundi minu päeva lõpuni, selleks ajaks ei olnud ühtegi inimest tulnud lihtsalt massaaži saama. Kuid, siis tuli üks hästi tore mees, kes ütles, et tahab pool tundi klassikalist massaaži. Mina olin massööriks ja inimene ise oli hästi tore. Lõpuks tuli ülemus sisse ja ütles, et ta maksab mulle ikkagi päevaraha (muidu peaks olema tükitöö), sest terve firma ajaloo jooksul ei ole sellist päeva olnud. Igatahes pidi tänane päev veel hullem olema e. kliente ei tohiks üldse tulla. Raikile rääkisin kõik nii, nagu oli. Tegelikult terve päeva mõtlesin, et ei, ma ei taha sellest rääkida, mul hakkab halb. Ma olen pmts teenuste vahendaja ja kõige hullem, ma pean iga kord küsima, kas tahetakse ikka klassikalist massaaži või spetsiaalset. Igatahes te kõik kindlasti imestate, miks ma täna tööle läksin.......Ega ma isegi hea meelega sinna ei läinud. Aga ma teadsin, et täna pidi veel vaiksem päev olema, sest hakkasid pühad. Oma päevaraha pidin ikka saama. Mulle tundus, et ülemuse mehel oli väga piinlik, et ta mulle minu täielikku töökohustust ei rääkinud. Kusjuures, tuli välja, et tegelikult ei olegi ühtegi massaažisalongi, kes taolist teenust ei pakuks. Nad ei saa seda välja reklaamida, sest see on ilmselgelt illegaalne, aga tegelikkus on midagi muud + kliendid, kes on juba käinud, teavad, mida nad tegelikult saada võivad. Haige. Aga siis tänasest päevast. Hommikul tuli kohe üks 60 + naine, kes tahtis tund aega massaaži. HUhhhh..... tore ja vääga korralik inimene. Paar tundi pausi ja siis hakkasid inimesed tulema. Väga korralikud tööinimesed, kes tulid pingeid leevendama. Kuni viimase meheni. Ütles kohe, et tahab 1 h tavalist massaaži ja siis 0,5 h spetsiaalset. Nägin kohe telefonis kahe väikse lapse pilti, mis tekitas minus tülgastustunde. Ta hakkas minuga rääkima ja tuli välja, et ta  inglane. Umbes 10 aastat nüüd Austraalias elanud ja on kirjanik. Väga intelligentne inimene ja kõik.... Rääkisime kaua tema lastest (4- ja 6-aastane) ja naisest. Minu jaoks oli see kõige hullem. Tegin küll enda 1 h tavalise massaaži ära ja siis kutsusin selle teise hiina tüdruku, kes seda spetsi tegi. Miks tulevad abielumehed selliste naiste juurde????? ÕÕÕÕhhhh.......Minu tööpäev sai läbi. Tegelikult tuli kokkuvõttes päris palju kliente- kokku 4,5 h massaažitundides. Istusin salongis ikka 9-st 17-ni. Päevapalgaks 100 €. Eestis ei saaks klassikalise massaaži eest kunagi sellist hinda... aga halb tunne on sees siiani. Igatahes minu arvamine austraallastest langes. Ahjaa..... siis tuli ülemuse mees, kes ütles, et tegelikult avavad veel ka teise salongi, kus ei ole spetsiaalse massaaži teenust. Ta sooviks mind sinna massööriks. Ma ütlesin, et jajah....... aga noh, ülehomme saadan sõnumi, et sorri.....leidsin teise töö, mis on ka õige.... ehk siis enam seda tööd ei tee.
Jõudsin parklasse, kus oli Raiki, kes teatas kohe, et meie Scooby Doo tekitas meile väljamineku. Selles parklas ei tohi tegelikult üle 2 tunni parkida, kuna aga Raiki käis raamatukogus ja poes, oli jõudnud politseinik meile 40 $ e. 27 € trahvi teha. Nojah, mis siis ikka. Enam me seal ei pargi. Läksime ujuma, siis poodi, nüüd tagasi enda tavalises ööbimiskohas. Loodame, et täna saame magada, kui mingi piuks tuleb, lähme kohe rooli ja sõidame kuskile mujale.

Taaskord oleme siin kogemuste pärast!


Helina
Punasega siis antud salong.

No comments:

Post a Comment