Tuesday, December 23, 2014

Natuke teistsugune blogipostitus.

Kuna viimasel ajal on kõik tööpäevad ikka samasugused olnud, siis tööst täna väga ei räägi. Õnneks oli lühike päev : 6.45-12.40. Koju, söök, poodi, trenni ja siin olemegi.

Nüüd siis tegelik blogipostitus. Nii mitmedki on minu käest küsinud, miks ma just sellise valiku tegin ja Austraaliasse tulin. Kui aus olla, siis ühest vastust ei olegi. Küll aga panen teid mõtlema enda elude peale. Lugege üks artikkel ära ja siis lugege blogi edasi.

Link on siin:

Nüüd siis natuke põhjustest, miks just Austraalia jne...
Esiteks, Raiki.....Tema oli inimene, kes selle mõtte mulle juba 3 aastat tagasi pähe pani. Juba siis, kui me veel koos ei olnudki, kuid päris head sõbrad siiski. Mäletan, kuidas ühel peol istusin oma venna Helari, Raiki ja Alariga ning muljetasime ainult Austraaliast. Nii minul kui vennal tekkis kindel plaan kunagi sinna maale jõuda.

Teiseks, kui te loete selle artikli punkte, siis esimene olen mina. Ma pole elus piisavalt palju läbi kukkunud. Seda just enda kindlate ja turvaliste valikute pärast. Lõpetan põhikooli, keskkooli, lähen ülikooli. Olen tubli-tubli, teen nii, nagu ühiskond sooviks haritud kõrgklassi näha ja saangi imelise elu. Tegelikult ju nii see ei ole. Ükski hinne või diplom ei anna mulle ei töökohta, elukogemust ega perekonda. Lõppude lõpuks oleneb kõik minust endast. Iseloom, oskused, kogemused jne. See on üks suurtest punktidest, mille pärast olen Austraalia kogemuse üle tänulik.

Kolmandaks, oskus ennast tunda. Tundub imelik, aga tegelikult ei tea inimene enda kohta kunagi piisavalt palju nt kuidas kriisiolukorras reageerid, mis emotsioonid valdavad, kui peret ja sõpru ei ole kaitsmas. Mina olen selle viie kuuga ennast hoopis teise nurga alt vaatama hakanud. Kui te vaid teaksite, kuidas me siis Eesti ühiskonda, haridussüsteemi, meditsiini jms hindama hakkame. Kodu jääb ikka koduks ja seda ei saa muuta. Ma olen hakanud enda eest välja seisma.

Viimaseks on raha ja iseseisvus. Rahateenimisest ja muudest majanduslikest seisukohtadest kirjutan kunagi hiljem, aga ei, siin ei saa kuu töötamisega endale Eestis korterit osta, nagu osad arvavad. :D Kuna palgad on suuremad, on ka kõik muu kallim. Tegelikult on päris uhke tunne kõike nullist üles ehitada. Kodus on ikka maja, pere, sõbrad olemas. Siin ei ole midagi. WC ja duši pead ka elu hinnaga välja rabama. Keegi ei lao midagi kätele, mistõttu mina ise olen see, kes ennast mustast august välja suudab tõmmata. Kui Eestis loodad, et saad hea töökoha elukoha lähedale, siis siin on kõik kombona. Pead leidma elukoha, töö, auto, sõbrad....jne. Raha tuleb ja läheb, mistõttu enam selle pärast väga ei stressa. Kui alguses tundus, et ohoh, nädalaga võib Eesti kuupalga teenida, siis järgmisel hetkel läheb autos mingi jupp katki ja maksad sama summa sinna. Nii et kõik on suhteline ja et sellest aru saada, peab ise siin kohal olema.

Järgnevad kaks päeva on vabad! JUheeiiii

Naudime pikka und!


Helina

No comments:

Post a Comment