Monday, December 22, 2014

Helina sünnipäev (21.12 sain 21.-aastaseks)

Hommikul tegin silmad lahti sünnipäevalaulu peale. Minu pere oli skypes, Raiki hoidis suurt roosikimpu ühes ja läpakat teises käes. Ühed õnnitlused vastu võetud, tulid kohe teised järele. Raiki pere laulis ja rääkis minuga pikalt. Hommikusöök ja 7ks tööle. Hmmm....nojah, töö oli ikka pikkkkk....pikk. Tundus, nagu ei lõppegi ära. Motivatsioon oli kõigil ka miinustes ja tipuks oli veel ülemuse ja ühe töötaja tüli, millesse meid kaasati (küll kaudselt, aga ikkagi). Mulle tehti pakkumine hommikuti 6.45ks tööle tulla, et kõik ruumis üle kontrollida ja paika panna. Näidati kõik paberimajandused ka ära ning öeldi, et kui ülevaataja on mingil põhjusel linnast väljas, olen mina tema asendaja. Eks see vastutus jällegi ole, aga samas hea tunnustus ka. Küll aga peame läbi rääkima ka meie autojuhiga, kellega hommikuti tööle käime. Õhtul 18.37 lasti meid kahekesi koju, sest na teadsid, et mul on sünnipäev, teised jäid veel umbes pooleks tunniks koristama. Käisime pesus, sättisime riidesse ja siis välja restorani sööma. Pärast viis Raiki mind päikseloojangut vaatama koos veini ja viinamarjadega. Oi, milline romantik mull ikka on. Maailma kõige õnnelikum neiu!

Saime ka teada, et 24. ja 25. detsember on meil vabad päevad! Juhhhheeiiiiiii.... Siin Austraalias on 25. ja 26. kõige suuremad pühad, mistõttu loodame 26. dets. eest kahekordset palka saada.

Nüüd tuttu, et kell 5.15 ärgata!

Olge tubli ja imeilusat neljandat adventi!

PS! Mul on esimest korda elus sünnipäev SUVEL! Austraalia mõistes ikka täitsa südasuvel! Vinge!!!!


Helina

No comments:

Post a Comment