Monday, December 8, 2014

Kaitsva tiiva all

Hommikul oli küll tunne, et ei mäletagi muud, kui ainult töötamist, sest eile jõudsime koju 21.00 ja kohe tuttu. Hommikul üles ja tööle. Ei kurda, sest seda me ju tahtsime. Tööd ja ikka palju.....Töö algas, nagu ikka, kastide tegemise ja enda positsioonide ettevalmistamisega.  Poole päeva peal kutsus ülevaataja mu enda juurde ja ütles, et paneb mu ühe ruumi korralduse eest vastutama. Pean roklaga ringi sõitma ja karpe ühest kohast teise liigutama nii, et oleks süsteem majas. Muidugi pidin kõik kirja panema, kus midagi asub ja palju mingit toodet on. Kui keegi vajab kaste, tuleb minu juurde ja küsib, et ma organiseeriks või vaatab mu süsteemist üle, kas meil neid on. Raiki ütles poole peal, et kuule, sul ju siis täitsa vastutusrikas töö. Sel hetkel hakkasin ka mõtlema, et vinge küll, kui teisel päeval nii palju usaldatakse. Pausi ajal küsis ülevaataja, kauaks siia tahame jääda. Me naersime siis koos, et ikka igaveseks....Siiski 5-6ks kuuks. Ta ütles meile: „Palun ärge jätke mind, ärge lahkuge, eks. Ma võtan teid enda kaitsva tiiva alla.“ Teate, kui hea tunne see on, kui keegi saab aru, kui palju vaeva me näeme ja lõpuks ka hinnatakse seda. Vahepeal tekkis juba Austraalia töökogemuse suhtes tunne, et raba-raba, aga ikka saad sõimata. Mingil hetkel tuli see ülevaataja minu juurde ja küsis, mis süsteemi tegin. Seletasin talle ära ja ta kiitis taevani, et me oleme ikka nii tublid ja ta jätab nüüd mind ja Raikit vastutama n-ö laokaubanduse e. kastide tegemise eest. Meie ütleme teistele, mis kaste juurde on vaja, kuhu neid panna ja kuidas neid virna laduda.

Täna oli tööpäev 7.00-18.00 e. kokkuvõttes 10,5 h, kui üks pooletunnine lõuna maha arvestada.

Tegime nüüd spinatisuppi, sest salatit on meil ju kuhjaga võtta :D


Helina

No comments:

Post a Comment