Monday, November 24, 2014

Vihmapäev.

Juba eilne ilmateade näitas, et täna tuleb vist törts vihma... ja mitte siiski törts, vaid päev otsa sadas nagu oavarrest. Eile sai minu punt ja nende grupiliider pragada, et nende korjes oli liiga palju pigistatud maasikaid olnud. Täna sain õhtul mina ka peaülemuselt sõnumi, et liiga palju praaki oli olnud, et ma selgitaks välja, miks see nii on. Igatahes täna korjasid kõik suurema hoolega ning ma kontrollisin ka pingsamalt iga kasti pärast üle. Loodame, et homme, kui need pakkimisse lähevad, on tulemus parem. Täna jälle alustasin mina kell 7, aga tibu tuli kaasa ning tema alustas alles 9. Ehk siis 2 h Scoobys seriaali vaatamist J Ja tema lõpetas kaks tundi varem kui mina ja pidi jälle passima... L See süsteem ei ole üldse hea. Eks näis, mis saab.

Loodame homme ikka päikest ka näha tunneli lõpus J

R.

No comments:

Post a Comment