Saturday, November 29, 2014

Sõidame.

Hommik Ivanhoe parklas J Mangosmuuti helvestele peale, poes toidutuur ja liikuma. Suunaks siis Hillston. Sõit läks päris ladusalt, temperatuur väljas tõusis korralikult iga kilomeetriga ning paari tunni pärast oli väljas lõõskav 34 kraadi ja lülitasime konditsioneeri sisse. Viimane 100 km Griffithi suunas ja Helina läks taas rooli. Otsustasin meie esimese Darwinis ostetud veinipaki põhja lõpuks ära lahjendada. Eile unustasin mainida, et kui tädi juurest ära sõitma hakkasime, siis kookisin ka varurehvi üle pika aja välja ja selgus, et need ahvid K-Marti Rehvimehaanikud olid niiöelda „kõige parema kvaliteediga“ rehvi pannud tagavararehviks, mis aga oli hoopis see sama traadid-väljas-rehv, mille ma ise avastasin ja millepärast me üldse uusi rehve ostma läksime. Käisime siis Melbournes samas kohas uuesti läbi ja juhataja alguses raius, et nende töötajad küll sellist rehvi ei saanud tagavaraks panna. Kui aga terve loo ära rääkisin, siis tuli meelde küll ja avastas, et võibolla on kahe silma vahele jäänud. Nende lahendus oli mulle uus rehv müüa 70$ eest... Eelmine kord maksin 79$ tüki eest. Ja kuna tegemist polnud üldse minu veaga, et nad olid mulle parsa tagavaraks pannud, siis loomulikult polnud ma nõus midagi maksma... Lõpuks pakkus 60$ ja ma ikka keeldusin ja ütlesin, et olete seega klindi kaotanud. Kui aga autosse läksin ja arve teisel poolel üleriigilist kaheaastast garantiilubadust nägin, siis ajas kettasse küll. Helistasin mingile üldinfoliinile ja rääkisin kaebusloo ära. Peagi helistas keegi teine onu teisest Melbourne teenindusest ja seletas, kuidas ta minust aru saab ja ka tollest teisest tüübist aru saab ja pakkus ainsaks lahenduseks mulle uut rehvi juba 50$ eest. Ma ei olnud ikka nõus ja ütlesin, et mulle sobiks sinna tagavararehviks ka mingi kasutatud suvaline alla, aga mitte see millel traadid välja. Nad aga jaurasid vastu, et neil pole luba kasutatud rehve alla panna jne jne. Jätsime asja nii ja kõik. Nüüd aga tuli täna kõne, et neile oli sisse tulnud sarnane van ja said seal kasutatud rehvid... Kuna aga meie olime selleks ajaks 200 km eemal, siis palusin neil ühte rehvi 10-12 nädalat kinni hoida... Lubasid seda teha... Eks näis siis :D Homme 110km ja Hillstonis kohal.


R.

No comments:

Post a Comment