Thursday, November 27, 2014

Mockingjay

Hommikul magasime rahulikult sisse :D ....kella 7.45ni. Pesime Scooby puhtaks (ma tean, et tundub imelik, et me teda kogu aeg puhastame, aga kuna on tegu meie kodu ja autoga, siis paratamatult põllul sõites tõmbab tolmuseks nii köögi, magamis- kui elutoa). Kolisime asjad Scoobysse ja sõitsimegi minema. Eile jätsime hüvasti ka enda majaomaniku Elainega. Võtsime sammud Doncasteri poole, kus ka paar nädalat varem pesitsesime. Leidsime kino, kus Hunger Gamesi kolmas osa „Mockingjay“ ära vaadata ja natuke shopata (minu loodetud K-Marti ei leidnud, küll aga ühe põhjaliku anatoomiaõpiku, mis Helina halle ajurakke võiks natuke rakendadaJ).  Nüüd tagasi Scoobys ja jällegi Ivanhoe poole teele, et seal rahulikult tuttu minna.


Helina
 Kuusk, jõuluvana ja jõululaulud on.....aga jõulutunnet ei kuskil.....kus on LUMI? 
Kuna ma olin natuke liiga palju kohveiini tarbinud, siis ei suutnud mu värisevad käed ilusast modellist pilti teha. See on parim 5 pildi seast :D

No comments:

Post a Comment