Monday, November 3, 2014

Magnetic Island

Hommikul jällegi äratus vara-vara, sest on vaja praamile minna. Öö oli kuum, alla 25 kraadi ei lähegi, seega autos on väääääga palav magada. Tegime võileivad lõunasöögiks kaasa ja läksime 9.30 praamiga tuurile. Sõit ise oli 20 minutit ja merel 8 km. Kohale jõudes hüppasime bussile, et randa snorgeldama minna. Kokku on saarel umbes 4 lahesopistust, mis on vaatamist väärt ja varustatud ka matkaradadega. Meie sõitsime bussiga umbes 6 km ja valisime ühe matkaraja, mis viib vana sõjaväevaatetorni otsa. Selle tipust näeb ¾ saarest. Teepeal nägime ka kahte koaalat, kes olid väga mõnusas unes. Üks oli küll mingil hetkel aktiivsem ja tagasiteel oli ka teine puu otsast alla roninud. Ta oli küll väga pahane, et inimesed temaga selfisid tegid, ja proovis oma küünistega meid kriimustada. Teel nägime ka nahkhiiri, kes olid vana püssirohukeldri asunikud. Jõudsime 1,5 h pärast alla tagasi ja muidugi kuumus oli tappev. Kõndisime alla randa, kus hüppasime ookeanisse. Vesi oli üllatavalt soe, ütleks kohe, et kuum. Snorgeldasime umbes tunni ja siis mängisime lendavat taldrikut, sõime lõunat ja snorgeldasime jälle. Terve rannapiir oli koralle täis ja muidugi ei saa unustada ka kalu, krabisid, molluskeid ja muid korallide elanikke, kes olid eriti pilkupüüdvad. Lõpuks bussiga tagasi terminali ja jõudsime 16.30 praami peale. Nüüd oleme kodus-Scoobys, kus vaatame pilte, otsime tööd ja teeme järgmiste päevade plaane. Puhkame päiksest, sest ilmselgelt nahk hõõgub 30 kraadisest kuumusest ja intensiivsest päikesest!

Hästi mõnus päev oli!

Olge tublid ja pidage Eesti „kuumusele“ vastu!