Friday, November 28, 2014

Õnnelik tüdruk

Hommikul ärkasime Ivanhoe parklas. Pärast hommikusööki sättisime sammud 5 km kaugusel olevasse Kmarti, et otsida mulle teksad, jalanõud ja Raikile juuksevaha, et ta vallatuid lokikesi ohjeldada. Asutusime uksest sisse, kui üks vana tädike koputas mulle õlale ja ütles, et mul on imeilus seelik. Päev oli koheselt korda läinud. Jõudsime tagasi enda Doncasteri keskusesse, kui üks naine tuli minu juurde ja ütles, et mul on jällegi imeilus seelik. No, kas see on võimalik.....See Hispaaniast ostetud seelik vallutab maailma. Sain täna 3-4 komplimenti just sellesama seeliku kohta. Järgmine kord siis tean, et kui on vaja muljet avaldada, siis see  heegeldatud seelik muudab maailma :D ..... Raiki pakkus välja, et võiksime 2 h eraldi shopata ja ringi käia. Ma olin kindel, et olen tal 4,5 kuu peale üle visanud, et vajab natuke puhkeaega, aga tuli välja, et ei....ta otsis mulle üllatust. :D Mina käisin raamatupoodides ja ostsin 512 leheküljelise anatoomiaõpiku, mis on ülevaatlikult põhjalik. Ilmselgelt on õppimisigatsus :D ....Lõpuks sai 2 h läbi ja Raiki tuleb mulle vastu, suur mõmmi kaenlas. Ta oli mulle Ted juuniori ostnud e. natuke väiksem variant, mis ma 2 aastat tagasi Raikilt sünnipäevaks sain. Ja.....ma sain ka uued roosad kõrvaklapid, :D sest Raiki pätsas minu omad ära :D. Läksime India sööki sööma ning ostsime šokolaadi ja šampust. Appiiii.....me jõime 1 pudeli kahe peale 20 minutiga ära, kes siis kinno kaine peaga läheb, eks :D. Nii me siis istusime 3 h kinos „Interstellarit“ vaadates.

Olen üks õnnelik tüdruk, et mul selline kallis on J

Võtke vabalt ja nautige nädalavahetust J


H.  
 Ted Juniorile shampust tutvustamas.
Tibuga einestamas.

No comments:

Post a Comment